افتتاح نخستین ایستگاه پاک در شهر سرعین

نخستین ایستگاه پاک در شهر سرعین با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در میدان گاومیش گلی شهر سرعین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، باقرزاده، سرپرست شهرداری سرعین در مراسم افتتاح طرح ایستگاه پاک اظهار کرد: هدف از این طرح فرهنگ‌سازی حفظ از محیط زیست شهری است که ابتدا به صورت دوره‌ای با پخش کیسه زباله منزل، خودرو و نصب بنرهای تبلیغاتی در میادین مختلف شهر انجام خواهد گرفت.

وی افزود: این ایستگاه به صورت دوره‌ای و ماهانه در میادین مختلف شهر، مصلای نماز جمعه و مدارس شهری برگزار خواهد شد و امیدواریم بتوانیم در نظافت محیط شهری قدم‌های مناسبی برداریم.

ناصری فرماندار سرعین نیز در این مراسم ضمن تقدیر از انجام چنین طرح‌هایی از سوی شهرداری سرعین، خواستار تفکیک زباله از مبدأ شد و افزود: فرهنگ‌سازی و چنین حرکت‌هایی می‌تواند الگوی مناسبی برای شهرهای گردشگری باشد و میهمانان شهر با خاطره خوب از این شهر یاد خواهند کرد. 

وی همچنین با یادآوری این موضوع که زندگی شهری با داشتن فرهنگ شهری امکان‌پذیر است رعایت نظافت شهری را وظیفه یک شهروند وظیفه‌شناس دانست.

ناصر محمدی، رئیس شورای شهر سرعین نیز در ادامه این مراسم با تأکید بر اینکه شورای شهر از هرگونه فرهنگ سازی در حوزه محیط زیست حمایت خواهد کرد، اضافه کرد: نگهداری و حفظ محیط شهری بویژه در شهر سرعین از الزامات شهری است که به نگین گردشگری شهرت دارد و اعضای شورای شهر سرعین نیز بر این موضوعات تأکید می‌کنند.

 

انتهای پیام/ح

افتتاح ایستگاه پاک در سرعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.