مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری اردبیل گفت:شبکه رابطان پدافند غیرعامل در استان اردبیل افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بخشعلی لطیفی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری اردبیل افزود: شبکه رابطان پدافند غیر عامل متشکل از 150 نفر با هدف ارتباط مستمر دستگاه های اجرایی استان اردبیل با یکدیگر و با مردم در حال گسترش می باشد.

وی گفت: برای فعال تر شدن شبکه رابطان، دوره های آموزشی مختلف در استان در زمینه های مختلف با حضور رابطان برگزار شده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری اردبیل تصریح کرد: این آموزش ها همچنین برای فرمانداران، مدیران کل، بخشداران، شهرداران و کارشناسان دستگاه های اجرایی استان به صورت مستمر هر سال برگزار می شود تا در پیشبرد و نهادینه شدن پدافند غیر عامل در جامعه تاثیرگذار بوده و این امر به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

لطیفی گفت: تلاش برای تدوین سند جامع پدافند غیرعامل استان اردبیل با همکاری دستگاه های مرتبط ادامه دارد و با این اقدام گام مهمی در همگانی کردن بحث پدافند غیرعامل برداشته می شود.

وی افزود: تامین زیر ساخت ها در جامعه برای مقابله با بحران های احتمالی ضروری است، پدافند غیرعامل مختص صرف مسائل نظامی نیست بلکه در بحران ها و بلایای طبیعی نیز نقش کاربردی داشته و رعایت آن می تواند در ایمن سازی جامعه و جلوگیری از آسیب های ناشی از بلایای طبیعی بسیار تاثیرگذار باشد.

وی گفت: برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل در ادارت مختلف،برگزاری ستاد نکوداشت پدافند غیر عامل در شهرستان ها ،برگزاری رزمایش عمومی و تخصصی،ارسال پیامک با موضوعات پدافند غیرهامل برای مخاطبان، رزمایش خط انتقال گاز در اردبیل و رونمایی از کتاب پدافند غیر عامل از جمله برنامه های هفته پدافند غیر عامل در استان می باشد .

 

انتهای پیام/ح

تدوین سند جامع پدافند غیرعامل استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.