فرمانده انتظامی شهرستان خمينی شهر

سارق 42 میلیون ریالی اینترنتی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان خمينی شهر از دستگیری فردی که به صورت غير مجازاقدام به برداشت مبلغ 42 ميليون ريال از حساب شهروندی كرده بود، خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ"علي جعفري نژاد  گفت: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه فردي ناشناس از طريق فضاي مجازي اقدام به سرقت از حساب وي كرده بود، موضوع در دستور كار ماموران پليس فتای این شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: با بررسي هاي بعمل آمده مشخص شد متهم با به دست آوردن اطلاعات حساب بانكي شاكي اقدام به برداشت مبلغ 42 ميليون ريال کرده است.

جعفري نژاد تصريح كرد: با انجام تحقيقات ، متهم مذكور شناسائي و حسب دستور مقام قضائي دستگير و در مواجه با مدارك و مستندات پليس صراحتا به بزه انتسابي اقرار و انگيزه خود را سودجويي عنوان داشت که پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني راهي مراجع قضائي شد.

اين مقام انتظامي در پايان توصيه نمود: از در اختيار قرار دادن كارت اعتباري خود به افراد غير جداً پرهيز نماييد،رمز هايي را انتخاب كنيد كه غيرقابل حدس بوده و همچنين به هيچ عنوان رمز کارت در کنار کارت بانکی قرار نگیرد، هنگام وارد كردن اطلاعات حساب خود در پرداخت هاي اينترنتي حتما از كيبورد هاي مجازي استفاده كنيد، از تلفن ثابت منزل، همراه شخصي و محل هاي مطمئن جهت پرداخت ها استفاده کنید، در صورت پرداخت اينترنتي هزينه تلفن ثابت و همراه ، از محل هاي مطمئن و داراي مجوز استفاده نموده و تمامي عمليات پرداخت را شخصا انجام دهيد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار