راهپیمایی ۱۳ آبان در پایتخت انرژی کشور برگزار شد

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهر عسلویه با شکوه هر چه تمام برگزار شد.

راهپیمایی ۱۳ آبان در پایتخت انرژی کشور برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، راهپیمایان مسیر راهپیمایی را از تقاطع مقابل شبکه بهداشت درمان شهرستان عسلویه تا دبستان حدیث طی کردند و با سر دادن شعار‌های کوبنده در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خشم نفرت خودرا از سردمداران جهان استکبار خصوصا آمریکای جنایتکار اعلام داشتند.

حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه در سخنانی ضمن قدردانی از حضور باشکوه آحاد مردم، مسئولین و به ویژه دانش آموزان وفرهنگیان در راهپیمایی ۱۳ آبان تشکر کرد. آمریکا دشمن شماره یک ملت ایران است و این پیام را امام (ره) است که با صراحت و شجاعت بیان فرمود: و امروز رهبر معظم انقلاب نیز با شهامت وشجاعت وصف ناپذیر دشمن ملت ایران را فقط آمریکا می‌داند.

هاشمی نژاد اضافه کرد: درسال ۴۲ حضرت امام (ره) فرمود: رئیس جمهور آمریکا منفورترین فرد نزد ملت ایران است و امروز هم رهبر معظم انقلاب ترامپ رئیس جمهور آمریکا منفورترین فرد نزد ملت ایران و حتی نزد خود مردم آمریکا می‌داند. 

امام جمعه عسلویه با رد هرگونه معامله و مذاکره با آمریکا گفت: معامله و مذاکره با شیطان بزرگ آمریکا قابل قبول نیست، زیرا آمریکا به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیست و در برجام این راه نشان داد و چهره زشت و خوی استکباری خود را به جهانیان و انسان‌های آزاده نشان داد.

انتهای پیام /پ

راهپیمایی ۱۳ آبان در پایتخت انرژی کشور برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.