رئیس پلیس راه استان بوشهر:

کامیون‌های حامل مواد سوختی استان بوشهر به سامانه «سپهتن» مجهز می‌شوند

رئیس پلیس راه استان بوشهر با اشاره به نصب سامانه «سپهتن» بر روی ناوگان مسافری عمومی بوشهر گفت: از اول آذرماه امسال تاکسی‌های برون شهری و کامیون‌های حامل مواد سوختی استان بوشهر به سامانه «سپهتن» مجهز می‌شوند.

کامیون‌های حامل مواد سوختی استان بوشهر به سامانه «سپهتن» مجهز می‌شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،سرهنگ جابر پاپری با اشاره به کاهش تصافات فوتی در محور‌های برون شهری استان بوشهر اظهار داشت: تصادفات فوتی در جاده‌های استان بوشهر در نیمه نخست امسال ۱۴ درصد کاهش داشته است.

وی با تاکید بر نقش مهم دوربین‌های کنترل هوشمند در جاده‌های استان بوشهر بیان کرد: بیشتر محور‌های اصلی استان بوشهر به دوربین کنترل سرعت هوشمند مجهز شده و امسال نیز ۱۰ نقطه دیگر این محور‌ها به دوربین کنترل سرعت مجهز می‌شود.

رئیس پلیس راه استان بوشهر به نصب سامانه توازن در حال حرکت در جاده‌های استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد:سامانه توازن ضمن اینکه میزان حمل بار کامیون‌ها را بررسی و از تردد خودرو‌هایی که دارای اضافه بار هستند جلوگیری می‌کند، تردد خودرو‌ها مورد شمارش قرار می‌دهد.

سرهنگ پاپری با اشاره به نصب سامانه «سپهتن» بر روی ناوگان مسافری عمومی بوشهر گفت: از اول آذرماه امسال تاکسی‌های برون شهری و کامیون‌های حامل مواد سوختی استان بوشهر به سامانه «سپهتن» مجهز می‌شوند.

وی با بیان اینکه سامانه سپهتن یا پایش تصویری قابلیت کنترل لحظه‌ای عملکرد رانندگان دارد گفت: این سامانه تمام فعالیت‌های رانندگانی که خودرو آنان به این سامانه مجهز است رصد و پیگیری می‌کند که این مهم نقش تاثیرگذاری در کاهش تصادفات و تخلفات دارد.

رئیس پلیس راه استان بوشهر با بیان اینکه سامانه پایش تصویری از بروز حوادث رانندگی جلوگیری می‌کند خاطر نشان کرد: با نصب سامانه سپهتن بر روی ناوگان و بدون ضرورت توقف وسیله نقلیه در مقابل پاسگاه‌های ثبت ساعت، پلیس از تخلفات احتمالی راننده مطلع می‌شود که این خود از بروز حوادث جلوگیری می‌کند.

سرهنگ پاپری افزود: با نصب سامانه سپهتن ضمن کاهش تخلفات حین سفر، می‌توان کنترل و نظارت بهتری بر روی ناوگان حمل و نقل عمومی و رانندگان این بخش اعمال کرد.

انتهای پیام/ز

کامیون‌های حامل مواد سوختی استان بوشهر به سامانه «سپهتن» مجهز می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.