رئیس آموزش و پرورش بردخون:

مسابقات فرهنگی هنری در مدارس بردخون گسترش یابد

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: مسابقات فرهنگی هنری در مدارس بردخون گسترش یابد.

مسابقات فرهنگی هنری در مدارس بردخون گسترش یابدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ظهیر محمودی ظهر سه‌شنبه در جمع مربیان پرورشی و دوره توجیهی فعالیت‌های فرهنگی هنری اظهار داشت: مسابقات فرهنگی هنری و پرسش مهر عمود حوزه پرورشی است.

وی استعدادیابی و کشف استعدادها، گزینش نفرات برتر و توجه به مقررات وقوانین را مهم دانست و افزود: مربیان پرورشی برای مشارکت و حضور فعالانه دانش آموزان در مسابقات تلاش کنند تا اذهان دانش آموزان نسبت به این فعالیت‌ها روشن شود. برگزاری مسابقات باعث ارتقای منطقه می‌شود، زیرا از مسیر رقابت فعالانه و جدی دانش آموزان در مسابقات می‌توانیم سهم خود را از مسابقات بالا ببریم و به خودباوری لازم برسیم.  جایگاه ما وابسته به میزان حضور و مشارکت در مسابقات است. منطقه دارای استعداد‌ها و پتانسیل‌های خوبی در زمینه فرهنگی هنری می‌باشد که ایجاد انگیزه در دانش آموزان و تشویق آنان را در پی خواهد داشت.

وی خواستار تجلیل از دانش آموزان در مدارس و منطقه شد و گفت: احساس شخصیت و تشویق دانش آموزان ضرورت دارد چرا که هرگونه ضعف در این زمینه باعث دلسردی و بی انگیزگی آنان خواهد شد.

در ادامه بحرینی و رنجبر کارشناسان حوزه پرورشی اداره کل و حیدر مغدانی و قاسم واعظ معاون پرورشی و کارشناس فرهنگی هنری اداره نیز پیرامون چگونگی برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و پرسش مهر در مدارس توضیحاتی بیان کردند و مربیان پرورشی سئوالات و مطالبات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام /پ

گسترش مسابقات فرهنگی هنری در مدارس بردخون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.