شهردار نطنز:

شهرداری نطنز برای احداث کمربندی آماده مشارکت است

شهردار نطنز گفت: یکی از مشکلات نطنز عدم وجود کمربندی است که شهرداری آمادگی دارد با وزارت راه و شهرسازی در ساخت این کمربندی مشارکت کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی پیراینده امروزدر نشست با معاونان وزیر راه و شهرسازی در نطنز اظهار داشت: یکی از مشکلات نطنز عدم وجود کمربندی مناسب است که شهرداری نطنز آمادگی دارد در احداث آن با وزارت راه و شهرسازی مشارکت داشته باشد.

وی تصریح کرد: شهرداری نطنز آمادگی دارد کمربندی نطنز را احداث کند و در قبال آن از وزارت راه و شهرسازی زمین معوض تحویل بگیرد.

شهردار نطنز افزود: ساخت و سازهای پروژه مسکن مهر نطنز و تحویل واحد ها به صاحبان آنها انجام شده است ولی تاکنون محوطه سازی و اقدامات زیباسازی آن صورت نپذیرفته است

وی بیان کرد: تا این لحظه این مجموعه تحویل شهرداری نطنز نشده است و برای فضاسازی و بهسازی ورودی آن به ۸۰ میلیارد ریال نیاز است تا به شرایط مطلوب برسد.

پیراینده با اشاره به مشکلات طرح جامع شهر نطنز اذعان داشت: مطالعات طرح جامع شهری نطنز در سال ۱۳۸۷ آغاز و در سال ۱۳۸۹ تصویب و ابلاغ شده و همچنین با تصویب طرح تدقیق، محدوده قانونی شهر توسعه پیدا کرده و برخی از املاک طرح جامع مصوب از محدوده قانونی خارج شده اند که در زمینه رفع مشکلات این طرح نیازمند مساعدت وزارت راه و شهرسازی هستیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار