شیرین شهر سکونتگاهی مناسب برای منبع آبی ها

عضو کمیسیون عمران شورای شهر اهواز گفت: شیرین شهر امکانات لازم برای زندگی امن را دارد و مکان مناسبی برای سکونت اهالی منبع آب است.

 مهران بابا پور عضو کمیسیون عمران شورای شهر اهواز، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان کرد: متولی کار سکونگاه های غیر رسمی شهرداری نیست ، شهرداری تنها موظف به صدور اخطاریه برای ساکنان این اماکن است که اخطاریه صادر شده است.

وی افزود : درخوصوص رسیدگی به حادثه منبع آب جلسات متعددی در استانداری برگزار و مقرر شد خانوارهایی که دچار حادثه شده اند یا در مناطق پر خطر هستند بنا به اختیار خودشان به شهر رامین یا شیرین شهر انتقال داده شوند.

باباپور در رابطه با اعتراض برخی مردم نسبت به کمبود امکانات در شهرک های شیرین شهر و شهر رامین، اظهار داشت: شاید در شهر رامین برخی نواقص وجود داشته باشد اما در شیرین شهر تمام امکانات مهیا است و بهر حال سکونتگاه جدید بهتر از سکونتگاهی است که در آن زندگی می کنند و هر آن خطری در کمینشان است.

عضو کمیسیون عمران شورای شهر اهواز بیان کرد: در این حادثه ما دنبال مقصر نبوده و نیستیم به هر حال مردم از سر اجبار و فشارهای زندگی آن منطقه را به عنوان سکونگاه انتخاب کرده اند .

مهران باباپور گفت : 800 خانوار در سکونتگاه غیر رسمی زندگی می کنند که 83 خانوار در شرایط حاد و از این تعداد 15 خانوار در شرایط حاد تر به سر می برند که ما در حال حاضر سعی داریم هر چه سریع تر خانوارهای با شرایط حادتر را به سرعت ساماندهی نماییم.


انتهای پیام/و


 800 خانوار در سکونتگاه غیر رسمی منبع آب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.