آیت الله دری نجف آبادی؛

تحریم‌های آمریکا علیه کشور و سپاه، ملت ایران را مصمم‌تر از قبل کرده

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در نمازجمعه اراک گفت: تحریم‌های امریکا علیه کشور و سپاه ملت ایران را مصمم‌تر از قبل کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه این شهرگفت: تحریم‌های آمریکا علیه کشور و سپاه باعث شده ملت ما در راه دفاع از ارزش‌ها و حقوق حقه خود مصمم‌تر از قبل شود.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: ملت ایران با قدرت به مسیر رو به پیشرفت خود ادامه می‌دهد و نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی خواهد کرد.

امام جمعه اراک اضافه کرد: جنایت‌های آل سعود در منطقه و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم یمن از وحشیگری آن‌ها ست و ملت‌های مسلمان مقابل این توطئه‌ها می‌ایستند.

وی با اشاره به آزادی شهر بوکمال در سوریه که باعث شد شرایط ویژه‌ای برای پاکسازی منطقه از نیرو‌های داش بوجود آید ادامه داد: این شهر بعنوان یک پایگاه و تکیه گاه برای داعش محسوب می‌شد.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی راهپیمایی اربعین را یک حرکت عظیم، بزرگ و ارزشمند دانست که با کمک ملت ایران عراق و دولت هر دو کشور انجام شد.

وی تصریح کرد: اربعین اجتماع و راهپیمایی بزرگ مسلمانان در سطح جهان است و باعث وحدت بیشترمسلمانان شده است.

آیت الله دری نجف آبادی آلوده کردن مردم و بویژه جوانان به مواد مخدر را از نقشه‌های دشمنان دانست و گفت: نیرو‌های نظامی و انتظامی و بویژه مردم باید با همکاری یکدیگر مقابل توزیع کنندگان بایستند.

تاکید بربهره گیری و گرامیداشت روز‌های پایانی ماه صفر، سالروز ارتحال علامه طباطبایی، هفته کتاب و کتابخوانی و هفته وقف از دیگر محور‌های خطبه نمازجمعه اراک بود.

انتهای پیام /ج


خطبه‌های نماز جمعه اراک در سومین جمعه آبانماه ۹۶

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.