امام جمعه الشتر:

استکبار از حماسه عاشقان امام حسین (ع) در اربعین وحشت دارد

امام جمعه الشتر گفت: امروز راهپیمایی اربعین به نماد اتحاد امت اسلامی تبدیل شده و اگر یزیدیان بخواهند فتنه‌ای در منطقه ایجاد نمایند، سربازان امام حسین (ع) دستان فتنه گران را قطع خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی امام جمعه الشتر در خطبه‌های این هفته نمازجمعه الشتر ضمن تسلیت اربعین شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و دهه آخر صفر، به راهپیمایی بزرگ عاشقان امام حسین (ع) در روز اربعین اشاره و اظهار داشت: کنگره بزرگ اربعین سیدالشهداء (ع) و حضور گسترده عاشقان و دلدادگان آن حضرت، دنیا را مبهوت عظمت خود کرد.

وی افزود: این حضور پرشور و این حرکت، عالم را معطوف عظمت امام حسین (ع) کرد.

خطیب جمعه الشتر ادامه داد: پیاده روی دلدادگان اباعبدالله الحسین (ع) نشان داد که عصر مظلومیت آن حضرت پایان یافته و یزید و یزیدیان در این عالم جای ندارند.

وی تصریح کرد: قطعا آینده دنیا توسط سربازان امام عصر (عج) احاطه خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین نماد بزرگی از همبستگی امت اسلامی است، گفت: امروز اربعین نماد وحدت امت اسلامی و وحدت انسان‌های آزادی خواه در عالم شده و ما شاهد آن هستیم که مردم با پای پیاده در مسیر و معیت امام حسین (ع) حرکت می‌نمایند و آماده هستند تا جان و مالشان را تقدیم سرور و سالار شهیدان کنند و این همان عشق به اباعبدالله است.

وی تاکید کرد: دنیا بداند اگر دست یزید و یزیدیانی همچون رژیم غاصب صهیونیستی و آل سعود بخواهد بعد از نابودی داعش، فتنه جدیدی در منطقه ایجاد نماید، قطعا لشکریان اباعبدالله الحسین (ع) که تنها گوشه کوچکی از آن در راهپیمایی اربعین به میدان آمد، آن دست‌ها را قطع خواهند کرد.

وی با اشاره به آسیب‌هایی که هر از گاهی توسط عده‌ای دامنگیر این مراسم معنوی می‌شود، خاطرنشان ساخت: استکبار آرزوی اینگونه انحرافات را به گور خواهد برد.

انتهای پیام/م

وحشت استکبار از حماسه عاشقان امام حسین (ع) در اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار