پیش‌بینی جوی آرام برای استان اردبیل

با خروج سامانه ناپایدار از ظهر امروز قطع بارندگی‌ها و جوی آرام برای استان اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی دولتی‌مهر مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ، با اشاره به آخرین وضعیت هوای استان اظهار کرد: روز گذشته شهرستان نیر با بارش 11 میلی‌متری از بیشترین میزان بارندگی در استان اردبیل برخوردار بود.

وی به ثبت بارش 10 میلی‌متری نزولات آسمانی در شهرستان‌های مشگین‌شهر و سرعین اشاره کرد و افزود: طبق آخرین پیش‌بینی‌های به عمل آمده برای امروز بارش خفیف باران در برخی از نقاط مختلف استان اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: سامانه سرد و بارشی به تدریج از امروز از استان خارج شده و به دنبال آن با قطع بارندگی‌ها و شرایط جوی پایدار همراه با برخورداری از آسمان صاف تا نیمه‌ابری مواجه می‌شویم.

دولتی‌مهر به وضعیت هوای استان در روز یکشنبه اشاره کرد و افزود: فردا آسمان استان ابری و مه‌آلود بوده اما مجددا از روز دوشنبه تا اواخر هفته با کاهش میزان ابرناکی هوا و برخورداری از جوی پایدار همراه خواهیم شد.

وی به کمینه و بیشنیه دمای استان در روز جمعه اشاره کرد و توضیح داد: روز گذشته شهرستان خلخال با ثبت دمای 4 درجه خنک‌ترین و ایستگاه هواشناسی فیروزآباد و اردبیل با دمای 15 درجه گرم‌ترین نقاط استان اردبیل معرفی شدند. 

 

انتهای پیام/ع

خروج سامانه سرد و بارشی از استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.