رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها در 7 بخش و با 9 محور در استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا صفری در خصوص جزئیات برگزاری دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها اظهار کرد: دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها در محورهای اقتصاد مقاومتی، آسیب‌های اجتماعی، دشمن‌شناسی، انقلابی‌گری، سبک زندگی ایرانی اسلامی، عفاف و حجاب، تحکیم بنیان خانواده، مسائل صنفی خبرنگاران و امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.

وی افزود: آثار ارسالی به این جشنواره در 7 بخش مصاحبه، تیتر، طنز و کاریکاتور، یادداشت، گفت‌وگو، گزارش و عکس و کلیپ توسط اساتید حوزه رسانه داوری می‌شوند؛ آثار ارسالی باید در بازه تاریخی 30 شهریور سال 95 تا زمان ارسال در یکی از رسانه‌های معتبر کشور منتشر شده باشند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: بزرگ‌ترین هدف جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها ایجاد رقابت برای پویایی رسانه‌ها در راستای ترویج گفتمان انقلاب اسلامی است.

صفری در خصوص راه‌های ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره عنوان کرد: اصحاب رسانه در استان اصفهان تا 15 آذر ماه فرصت دارند تا آثار خود را با دبیرخانه جشنواره به نشانی b.resaneh@chmail.ir یا در صورت ارسال حضوری آثار به نشانی اصفهان، خیابان صفه، رو به روی بیمارستان الزهرا (س)، سپاه صاحب‌الزمان (عج)، سازمان بسیج رسانه استان اصفهان مراجعه کنند، همچنین در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر به سایت بسیج رسانه استان اصفهان به آدرس اینترنتی www.basijrasaneh.esf.bsj مراجعه کنند. 

 

انتهای پیام/م

 

جزئیات دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار