دبیر کارگروه اشتغال استان سمنان;

رشد تعداد کارورزان واجد شرایط در استان سمنان

دبیر کارگروه اشتغال استان سمنان گفت : تعداد کارورزان واجد شرایط در این استان ۲۷ درصد رشد یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، اسماعیل غنیان دبیر کارگروه اشتغال استان سمنان بابیان اینکه تعداد کارورزان واجد شرایط ثبت‌نام شده در سامانه کارورزی تاکنون ۹۰۲ نفر را شامل می شود گفت : تعداد کارورزان در استان نسبت به مهرماه گذشته رشد ۲۷.۵درصدی را نشان می دهد.


وی بابیان اینکه واحدهای پذیرنده کاروز به افزایش اشتغال کمک می کنند، افزود: تاکنون ۲۷۲ واحد پذیرنده در سامانه طرح کارورزی برای جذب کارورز اعلام آمادگی کردند که این رقم از رشد بیش از ۳۱ درصد واحدهای پذیرنده طرح کارورزی در استان حکایت دارد.


دبیر کارگروه اشتغال استان سمنان با بیان اینکه می کوشیم تا ارتباط بین صنعت و دانشگاه تقویت شود، ابراز داشت: کسانی که شاغل هستند نمی‌توانند در طرح کارورزی شرکت کنند و این امر تنها جویندگان اشتغال بیکار را شامل می‌شود لذا در این طرح دانشجویان ضمن انتقال یافته های خود در محیط کار مهارت آموزی خود را نیز تقویت می کنند.


غنیان با بیان اینکه از میزان ۱۱هزار شغل هدف گذاری در استان سمنان تاکنون چهار هزار و ۴۲۱مورد شغل ایجاد شده است، تصریح کرد: ۴۱ درصد تعهد اشتغال در سال جاری محقق شد و امیدواریم با همکاری سایر دستگاه های اجرایی بتوانیم این تعداد را ارتقا و شاهد افزایش میزان اشتغال باشیم.


وی با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون از هفت‌هزار و ۴۳۳ جوینده کار، یک‌هزار و ۸۸۷ نفر به کار گمارده شده‌اند، افزود: این رقم ۲۵.۵درصد جویندگان کار را شامل می شود.


انتهای پیام / ه


تعداد کارورزان واجد شرایط در استان سمنان ۲۷ درصد رشد یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار