عضوگیری رایگان کتابخانه های عمومی استان کردستان

به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب،عضویت علاقمندان در کتابخانه های عمومی استان امروز چهارشنبه 24 آبان رایگان است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،اسماعیل احمدی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان گفت: به مناسبت 24 آبان روز کتاب ،کتاب خوانی و کتابدار،علاقمندان می توانند با مراجعه به کتابخانه های عمومی استان به صورت رایگان به مدت یک سال در این نهاد فرهنگی عضو شوند و از خدمات آن استفاده کنند.

احمدی عنوان کرد: تکمیل فرم تقاضای عضویت، ارائه یک قطعه عکس 4*3 و کارت شناسایی معتبر از شرایط عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی است.

وی بیان کرد: کارت عضویت صادر شده یک سال اعتبار دارد و سراسری است به نحوی که اعضاء می توانند از تمام کتابخانه های عمومی کتاب به امانت بگیرند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان همچنین از بخشودگی جرایم دیرکرد کتاب تا 30 آبان خبر داد و افزود: بر اساس برنامه و به مناسبت هفته کتاب، کتاب خوانی و کتابدار جرایم دیرکرد آن دسته از اعضایی که در تحویل کتاب تاخیر داشته اند بخشیده می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان از اجرای برنامه های مختلف در هفته کتاب، کتاب خوانی و کتابدار خبر داد و بیان کرد: در این هفته نزدیک به یکصد و 40 برنامه متنوع برگزار می شود.

وی گفت: برگزاری نشست های کتاب خوان در مدارس و کتابخانه ها، مسابقات نقاشی، انشاء نویسی و کتابخوانی قصه گویی، جمع خوانی کتاب، برپایی نمایشگاه کتاب و همچنین دعوت از مسئولان و مردم برای حضور در کتابخانه ها برخی از این برنامه هاست.

احمدی تصریح کرد: در حال حاضر استان کردستان دارای 50 کتابخانه عمومی نهادی و 35 کتابخانه عمومی مشارکتی با 40 هزار عضو فعال است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان اظهار داشت: زیربنای کتابخانه های عمومی کردستان 21 هزار متر مربع و در مجموع 900 هزار جلد کتاب در کتابخانه های عمومی در دسترس عموم قرار دارد.

انتهای پیام/ع

بخشودگی جرایم دیرکرد کتاب تا 30 آبان در کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.