حقوق یک ماه بخشدارودهیاران بخش حسین آبادسنندج به زلزله زدگان رسید

بخشدار، کارکنان بخشدای و دهیاران روستاهای بخش حسین آباد سنندج معادل یک ماه حقوق خود به زلزله زدگان کرمانشاه کمک کردند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،روند رو به رشد کمک های مردمی به زلزله زدگان کرمانشاه همچنان دنبال می شود و مردم کردستان در این زمینه نیز با جدیت هر چه بیشتر وارد عرصه شده اند.

جدای از اینکه روند رو به رشد کمک های مردمی از روز دوشنبه آغاز شده است و همچنان به صورت جدی دنبال می شود، بعضی از اقشار نیز در این زمینه بخشی از حق و حقوق خود را برای کمک به زلزله زدگان اختصاص می دهند.

بخشدار، کارکنان بخشداری و تمامی دهیاران تابعه بخش حسین آباد شهرستان سنندج معادل یک ماه حقوق خود را به کمک برای زلزله زدگان اختصاص دادند.

صلاح زارع بخشدار حسین آباد بیان کرد: جدای از این اقدام که آن را یک وظیفه می دانیم و خوشبختانه دهیاران این بخش پیشقدم شدند، کمک های خوبی نیز از سوی مردم برای کمک به زلزله زدگان جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: همه اقشار مردم در روستای حسین آباد و سایر روستاهای تابعه این شهرستان، کمک های خوبی را برای هدیه به زلزله زدگان جمع آوری کرده و هر روز چندین وانت و کامیون راهی مناطق زلزله زده می شوند.

بخشدار حسین آباد گفت: همچنین یکی از تولیدکنندگان ساکن در این بخش به تنهایی ۱۰۰ میلیون تومان به زلزله زدگان کمک کرد که این اقدام وی قابل تقدیر است.

انتهای پیام/م

منبع:مهر

جمع آوری کمک های مردمی بخش حسین آبادسنندج به زلزله زدگان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.