استاندار اردبیل؛

مردم خلخال باید از خدمات بیشتری برخوردار شوند

استاندار اردبیل گفت: مردم خلخال باید از خدمات بیشتری برخوردار شوند. به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان خلخال افزود:با وجود خدمات ارزنده ارایه شده به مردم خلخال پس از پیروزی انقلاب اسلامی حق مردم این شهرستان به درستی ادا نشده وبرای پیشرفت وتوسعه این منطقه به همدلی وتلاش مضاعف نیازمندیم.

وی گفت:با وجود پیشرفت های موجود، هنوز ضعف در زیر ساخت های توسعه خلخال مشهود است وبرای جبران این نقص نیازمند عزم جدی مدیران و تلاش برای افزایش اعتبارت عمرانی هستیم .

استاندار اردبیل افزود:هم اکنون طرح های عمرانی بزرگی هم چون پست برق 230 کیلوولتی، سد تامین کننده آب شرب و تصفیه خانه آب شرب با بیش از یک هزارو 400 میلیارد ریال در خلخال در حال اجرا است.

بهنامجو بیان کرد:باید هدف همه مسوولان اجرایی رفع معضل بیکاری، توقف روند مهاجرت از این منطقه و توسعه شهرستان باید باشد.

وی افزود:با توجه به محدودیت اعتبارات دولتی زمان اجرای طرح های اساسی خلخال مانند جاده خلخال-طارم ومنجیل با توجه به شرایط اعتباری واختصاص تنها 100 میلیارد ریال به ادامه عملیات اجرایی سالها طول خواهد کشید و برای رفع این مشکل باید به دنبال راهکاری برای تامین هزینه ها از منابع غیربودجه ای باشیم.

استاندار اردبیل گفت:درباره درخواست مسوولان و مردم در خصوص تخصیص آب از رودخانه قزل اوزن هم باید گفت، آب متعلق به منطقه خاصی از کشور نبوده و هرگونه تخصیص باید با درنظر گرفتن اولویت مناطق تولید کننده حوزه آبریز صورت گیرد .

بهنامجو افزود:دست یابی به اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی ورفع معضل بیکاری از استان نیازمند همدلی مردم و مسوولان است، مسوولان اجرایی حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی را سرلوحه کارهای خود دانسته و با مثبت اندیشی، راه را برای سرمایه گذاری در راستای اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال پایدار هموارکنند.

وی افزود:امسال تسهیلات مناسبی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی از سوی دولت در نظر گرفته شده و پیگیری مستمر مسوولان دستگاه های اجرایی می تواند مشوقی بزرگ برای جلب و هدایت سرمایه گذاران به مناطق محروم باشد.

انتهای پیام/ح

سفر استاندار اردبیل به شهرستان خلخال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.