فرماندار دشتی گفت: در چهار سال گذشته ۲۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرستان به بخش بهداشت و درمان اختصاص یافت.

۲۶۰ میلیارد ریال به بخش بهداشت و درمان دشتی اختصاص یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا مهرجو در مراسم افتتاح کلینیک سیار دندانپزشکی شهرستان دشتی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول و هفته بسیج اظهار داشت: با نگاه ویژه دولت تدییر و امید در حوزه بهداشت و درمان طرح تحول نظام سلامت در کشور اجرا شد و گام‌های اساسی در این خصوص بویژه در شهرستان دشتی برداشته شد.

وی با بیان اینکه همه فضا‌های فیزیکی بخش بهداشت و درمان شهرستان افتتاح و یا در حال اجرا است، گفت: در حال حاضر عمده فضا‌های فیزیکی مورد نیاز در حوزه بهداشت و درمان به بهره برداری رسیده و یا با پیشرفت فیزیکی بالا در دست اجرا است.  در چهار سال گذشته ۲۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرستان به بخش بهداشت و درمان اختصاص یافت. همچنین در ادامه خدمات ارائه در بخش بهداشت و درمان در سال ۹۴ نیز موسسه نورآوران سلامت با حضور در روستای زیارت ساحلی خدمات شایانی به مردم منطقه در بخش چشم پزشکی ارائه کردند.

مهرجو یادآور شد: در قالب طرح تحول نظام سلامت نیز در سال جاری تعدادی متخصص به شهرستان در بخش‌های مختلف اختصاص داده شد. طرح کلینیک سیار دندانپزشکی نیز بیش از هشت هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد که قریب به ۱۰ درصد جمعیت شهرستان می‌باشد و تلاش داریم با تامین اعتبارات این خدمات تداوم داشته باشیم.

مهرجو بازسازی مرکز الیاس احمدی، احداث مرکز سلامت بادوله، شروع عملیات درمانگاه مسکن مهر، و احداث و تکمیل ده خانه بهداشت و درمان از مهمترین اقدامات صورت گرفته در بخش بهداشت و درمان است.

وی همچنین از نوسازی پانسیون خورموج و کاکی خبر داد و گفت: با توسعه طرح بیمارستان زینبیه خورموج تعداد تخت‌های بیمارستان به ۱۱۰ تخت افزایش یافت.

انتهای پیام /پ

۲۶۰ میلیارد ریال به بخش بهداشت و درمان دشتی اختصاص یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.