اجرای 66 طرح در دومین روز هفته بسیج در استان

در دومین روز از هفته بسیج 66 طرح در قالب طرحهای بسیج سازندگی و پایگاههای مقاومت در شهرستان بویراحمد به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد در آئین بهره برداری از این طرحها گفت: از این تعداد طرح 33 طرح آن در زمینه طرحهای اقتصاد مقاومتی زود بازده خانگی، صنایع تبدیلی و بقیه مربوط به پایگاههای مقاومت بسیج بوده است.


سرهنگ مثنوی با بیان اینکه برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی 4 میلیارد ریال هزینه شده است افزود: با بهره برداری از این طرح ها برای 50 نفر شغل مستقیم ایجاد شده است.


وی گفت: این طرح ها در زمینه های پرورش مرغ محلی، زنبور عسل، کبک، بلدرچین و صنایع تبدیلی از جمله تولید سرکه سیب است.


فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد افزود: برای احداث ساختمان حوزه های مقاومت بسیج بیش از 7 میلیارد ریال هزینه شده است.


سرهنگ مثنوی با بیان اینکه این پایگاهها به همت بسیج مهندسی ناحیه مقاومت بسیج یاسوج و با مشارکت دولت هر کدام در زمینی با زیربنای 50 متر مربع ساخته شده است گفت: تلاش می شود تا پایان امسال 50 پایگاه مقاومت دیگر به بهره برداری برسد.


وی افزود: پایگاه مقاومت بسیج شهدای برادران و زکیه خواهران علی آباد، حضرت مریم (ع)تل خسرو ،خاتم الانبیاء و ریحانه النبی خلف آباد، حضرت ابوالفضل العباس (ع)برداران و شهید گلنار امامیان پور شهرک بلکو، پایگاه مقاومت بسیج شهید گودرزی برادران و حضرت خدیجه (ع) خوهران ارم 4 و شهدای مزدک از جمله پایگاههایی بودند که به بهره برداری رسیدند.

انتهای پیام/د

اجرای 66 طرح در دومین روز هفته بسیج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.