عنوان کتابخوان کشوری به کودک خردسال اندیمشکی رسید

رئیس اداره کتابخانه های اندیمشک از انتخاب فاطیما بهلولی، کودک خردسال اندیمشکی به عنوان کتابخوان نمونه کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریبا لطفی بافنده، رئیس اداره کتابخانه های اندیمشک گفت: کودک کتابخوان عضو خردسال کتابخانه آل یاسین شهرستان اندیمشک است که عنوان کتابخوان کشوری را از آن خود کرد.

وی بیان داشت: در استان خوزستان نیز مریم فاطمیان، مسئول کتابخانه شهدای اندیمشک به عنوان مسئول نمونه استانی انتخاب شد، ضمن اینکه سجاد حسن پوش و لیلا عیدی از کتابداران اندیمشکی به عنوان کتابدار نمونه استانی تجلیل شدند.

بافنده با اشاره به کمبودهای حوزه کتابخانه های اندیمشک اظهار کرد: سهم نیم درصدی شهرداری ها از حقوق کتابخانه ها و مردم است که با استفاده از این بخش می توان تلاش های خوب و اثرگذاری در این عرصه انجام داد.

رئیس اداره کتابخانه های اندیمشک اذعان داشت: پرداخت این مبلغ سهم مهمی در رفع مشکلات عدیده کتابخانه ها دارد که انتظار می رود شهردار جدید و اعضای شورای اسلامی شهر با اهتمام بیش تر نسبت به این موضوع اقدام نمایند.

این مقام مسئول تصریح کرد: امروز کتابخانه های عمومی از حالت سنتی خارج و مکانیزه شده اند که این روند به افزایش تعداد اعضا کمک می کند.

فریبا بافنده افزود: کتابخانه های عمومی اندیمشک درحال مجهزشدن به اینترنت نوین مانند وای فای برای اعضا هستند و 'عضویت سراسری' خدمت دیگری است که افراد با عضو شدن در یک کتابخانه عمومی می توانند از تمام کتابخانه های عمومی کشور استفاده کنند.

وی بیان کرد: سلسله نشست های کتابخوان یک فعالیت اثربخش در اشاعه فرهنگ مطالعه است که امروز شاهد برگزاری آن در کتابخانه های عمومی هستیم.

بافنده همچنین از برگزاری کارگاه های آموزشی مرتبط با اهداف کتابخانه ها، جمع خوانی های مناسبتی، نقد کتاب، رونمایی کتاب، عضویت رایگان و دیگر فعالیت های فرهنگی در کتابخانه های اندیمشک خبر داد.

این مقام مسئول اظهار داشت: تاکنون بیش از 600 نفر در هفته کتاب در کتابخانه های شهرستان اندیمشک به صورت رایگان عضو شده اند.

انتهای پیام/گ

کودک خردسال اندیمشکی کتابخوان نمونه کشور شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار