آصفری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هیتلر واقعی کسانی هستند که جریان تکفیری‌ و داعش را شکل دادند

نماینده پیشین مجلس گفت: هیتلر واقعی کسانی هستند که جریان تکفیری و داعش را شکل دادند و کودکان را زنده سر بریدند.

ادبیات ولیعهد عربستان نمی‌تواند بر جنایات آنها سرپوش بگذاردمحمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به اظهارات سخیفانه ولیعهد عربستان نسبت به مقامات کشورمان واکنش نشان داد و گفت:‌ هیتلر واقعی کسانی هستند که جریان تکفیری و داعش را شکل دادند و کودکان بی‌گناه را زنده سر بریدند وجنازه‌های آنها را به دجله و فرات انداختند.

نماینده پیشین مجلس تصریح کرد:‌ هیتلر کسانی هستند که مردم بی‌گناه یمن را با موشک‌های 12 متری، در کوچه‌های شش متری یمن به بهانه مبارزه با تروریسم به شهادت می‌رسانند.

وی افزود: هیتلر کسانی هستند که امروز با چراغ سبز سازمان ملل و شورای امنیت جنایات فجیعی را در یمن و دیگر نقاط دنیا انجام می‌دهند.

آصفری با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی به دنبال ایجاد صلح، امنیت و آرامش در منطقه است، خاطرنشان کرد: هیتلر مفتی‌های عربستان سعودی هستند که امروز فتوا می‌دهند اگر با ادرار داعش روزه خود را باز کنید ثواب بیشتری دارد.

نماینده پیشین مجلس ادامه داد: جمهوری اسلامی همواره دنبال امنیت و آرامش در منطقه بوده و همواره حامی مردم مظلوم و بی‌گناه یمن، سوریه و عراق است.

وی با اشاره به کمک‌های مالی آل سعود به رژیم بعثی صدام برای تهیه موشک و بمب‌های شیمیایی گفت:‌ صدام با پول‌هایی که از آل سعود گرفت بمب‌های شیمیایی را تهیه کرد و بر سر مردم سردشت ایران ریخت که اینها نمونه‌هایی شبیه به جنایات هیتلر است.

آصفری با اشاره به زنده سوزاندن خلبان و سرباز اروپایی توسط داعش اظهار کرد: مردم دنیا به درستی تشخیص می‌دهند که هیتلر چه کسانی هستند. مسئولان عربستانی نمی‌توانند با استفاده از ادبیات سخیف بر جنایاتی که در سوریه و یمن انجام می‌دهند سرپوش گذارند.

وی با اشاره به بستن بمب توسط داعش به زنی که عقل نداشت، گفت: هیتلر کسانی هستند که این زن را به میان زوار کربلای حسینی فرستاده بودند تا قتل عامی بزرگ رخ دهد.

آصفری با بیان اینکه ایران هیچ‌گاه دنبال مرزگشایی نبوده و نیست، با اشاره به لشکرکشی‌های عربستان به بحرین و یمن اظهار کرد: آل  سعود دنبال توسعه طلبی ارضی و مرزگشایی است و باید پاسخ دهد که چه منافعی در بحرین و یمن دارد که به آنجا لشکرکشی می‌کند.

نماینده پیشین مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی به کدام کشورها لشکر کشی و با مردم آنجا مبارزه کرده است، گفت:‌ اگر ما در عملیات سوریه حضور پیدا کردیم با درخواست دولت و ملت این کشور بود و وقتی هم که جنگ تمام شد به درخواست آنها بازگشتیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار