سپاه پاسداران خرم آباد؛

فعالیت ۱۹۰۰ حلقه صالحین بسیج در خرم آباد

فرمانده سپاه خرم آباد گفت: سپاه ناحیه خرم‌آباد دارای ۱۹۰۰ حلقه صالحین بوده که هر کدام دارای مربی هستند و در این حلقه‌ها قرآن، احکام، مسائل سیاسی روز آموزش داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ ماشاالله بازگیر، فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: بسیج در همه عرصه‌ها به ویژه عرصه فرهنگی با شناسایی محله‌های آلوده و با بهره‌گیری از افراد با نفوذ و معتمدان محله و همچنین با دعوت از مدیران و مسئولان در راستای آبادی، عمران و رفع مشکلات و معضلات اقدامات موثری را انجام داده است.

وی بیان کرد: یک ساختمان فرهنگی و آموزشی در محله اسدآبادی خرم آباد ایجاد شده ‌که فضای ورزشی، حسینیه، واحد قضایی و مشاوره در اختیار اهالی این محل است.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود به بازسازی عملیات کربلای 4 در خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: بازسازی این عملیات‌ها با هدف ترویج فرهنگ مقاومت ایثار و شهادت برای مردم اجرا می‌شود.

بازگیر  گفت: بسیج در حوزه سیاسی نیز با تشکیل گروه‌های نخبگان ولایی و دانشگاهی افرادی که دچار انحراف شده‌اند را به سمت ارزش‌های دینی و اسلامی سوق می‌دهند و نقش مفیدی را در این رابطه ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه بسیج به نظام امنیت ویژه ای را تقدیم کرده است گفت: بسیج، سبب اقتدار کشور و نشان‌گر هویت والای نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد با بیان اینکه بسیج، تفرقه‌ها و توطئه‌ها را خنثی می‌کند، افزود: نیروهای بسیج در هرجایی که باشند به عنوان یک راهنما می‌توانند ایفای نقش کنندِ سپاه ناحیه خرم‌آباد دارای ۱۹۰۰ حلقه صالحین بوده که هر کدام دارای مربی، متربی و... هستند و در این حلقه‌ها مسائل قرآن، احکام، مسائل سیاسی روز و... آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/د

۱۹۰۰ حلقه صالحین بسیج در خرم آباد فعالیت می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار