نایب‌رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان غربی:

وزنه‌برداری آذربایجان غربی نیازمند حمایت مسئولان استانی است/مرحلهٔ نهایی لیگ استانی وزنه‌برداری برگزار می‌شود

نایب‌رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان غربی گفت: وزنه‌برداری آذربایجان غربی نیازمند حمایت مسئولان استانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛شاهرخ پیری نایب‌رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری مرحلۀ نهایی لیگ استانی وزنه‌برداری آذربایجان غربی اظهار داشت: پنجمین مرحله و فینال دومین دوره لیگ استانی وزنه‌برداری آذربایجان غربی دهم آذرماه برگزار می‌شود و ورود تیم‌ها روز نهم آذرماه صورت می‌گیرد.

نایب‌رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان غربی بیان کرد: این مرحله از لیگ استانی با حضور تیم‌هایی از شهرستان‌های ارومیه، میاندوآب، سلماس، تکاب، خوی، مهاباد، بوکان، پیرانشهر و شوط به میزبانی شهر میاندوآب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جدول رده‌بندی لیگ استانی وزنه‌برداری آذربایجان غربی تا پایان مرحله چهارم گفت: تا به اینجای فصل شهرستان‌های میاندوآب، مهاباد و ارومیه به ترتیب در جایگاه نخست، دوم و سوم قرار دارند.

پیری با اشاره به جوایز این دوره از مسابقات تأکید کرد: به تیم‌های برتر جام قهرمانی و نفرات برتر هر وزن جوایزی از سوی هیئت وزنه‌برداری استان اهدا می‌شود و برنامه تجلیل از پیشکسوتان، داوران و مربیان برتر وزنه‌برداری استان نیز برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: نفرات برتر هر وزن در پایان دومین دوره لیگ استانی وزنه‌برداری آذربایجان غربی به اردوی استانی برای اعزام به مسابقات دعوت می‌شوند.

پیری با اشاره به نتایج درخشان وزنه‌برداری در آذربایجان غربی افزود: این رشته ورزشی در چهار سال اخیر به خوبی توانسته است پیشرفت کند و متأسفانه تاکنون به‌صورت شایسته و بایسته از این رشته حمایت نشده است ازاین‌رو از شخص نخست استان درخواست می‌شود که توجه ویژه‌ای به این رشته و علی میری وزنه‌بردار ارومیه‌ای حاضر در مسابقات جهانی آمریکا داشته باشد.

نایب‌رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان غربی گفت: در تمامی استان‌ها و شهر‌ها نمایندگان مجلس و مسئولان ورزشی استان قبل از اعزام ورزشکاران استانی به مسابقات جهانی حمایت خود از وی را نشان می‌دهند، ولی این موضوع در آذربایجان غربی تا حدودی مغفول مانده است.

وی اظهار داشت: بااینکه والیبال به‌عنوان ورزش نخست استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه معرفی می‌شود، ولی مسئولان ورزشی استانی و شهری باید به دیگر رشته‌ها توجه مناسبی داشته باشند و وزنه برداری در این میان سهم بیشتری دارد چراکه نخستین مدال المپیکی کشورمان توسط جعفر سلماسی وزنه‌بردار اهل آذربایجان غربی در وزنه‌برداری کسب شده است.

منبع تسنیم

انتهای پیام/ن.م

لیگ استانی وزنه‌برداری آذربایجان غربی برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.