سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قرائت گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به دو هفته آینده موکول شد

میرزاده گفت: با توجه به اطلاعات جدید دیوان محاسبات، گزارش نهایی تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به دو هفته آینده موکول شد.

قربانی// قرائت گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به دو هفته آینده موکول شدمیرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون گفت: گزارش نهایی تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در این نشست بررسی شد.

وی ادامه داد: با توجه به رسیدن اطلاعات جدیدی از دیوان محاسبات به کمیسیون آموزش، مقرر شد گزارش نهایی این طرح در نشست روز سه‌شنبه دو هفته آینده در تاریخ 21 آذرماه تدوین و به رأی اعضا گذاشته شود.

نماینده مردم گرمی تاکید کرد: براین اساس گزارش نهایی کمیسیون آموزش که قرار بود امروز در این کمیسیون قرائت شود به دو هفته آینده موکول شد و امیدوارم گزارش نهایی 30 دقیقه‌ای در خصوص تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان تدوین و به صحن علنی مجلس ارائه شود.

میرزاده همچنین تصریح کرد: گزارش مسئولان مدارس صدرا که تحت مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی است هم در این نشست بررسی شد.

نماینده مردم گرمی با استناد به آمار ارائه شده از سوی مسئولان مدارس صدرا اذعان کرد: بیش از 10 هزار دانش‌آموز در این مدارس در رشته‎های علوم انسانی و در چارچوب رسالت سازمان تبلیغات اسلامی در مقطع دبیرستان و راهنمایی تحصیل می‌کنند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات با تأکید بر اینکه اعضای کمیسیون معتقدند که تمام مدارس باید زیر نظر آموزش وپرورش فعالیت کنند و دولتی یا غیردولتی باشند، افزود: در نشست امروز مقرر شد اعضای کمیسیون بازدیدی از این مدارس داشته باشند و گزارشی از این مدارس به هیئت رئیسه کمیسیون ارائه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار