پنج پروژه تحقیقاتی در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به تصویب رسید

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت:در سالجاری پنج پروژه تحقیقاتی به ارزش ۱۳۰۰ میلیون ریال تصویب شده است.

پنج پروژه تحقیقاتی در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به تصویب رسیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛اکبر حسن بکلو مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: در راستای استفاده از پتانسیل علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی، در سال جاری از تعداد ۱۹ اولویت تحقیقاتی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ، پیشنهادات متعددی وصول شده که برخی از آن‌ها منجر به قرارداد و بقیه در حال طی روند اداری می‌باشد.
اکبر حسن بکلو ضمن اعلام خرسندی از استقبال پژوهشگران از فراخوان همکاری با این شرکت، اعلام کرد: در سالجاری تعداد ۳۲ پیشنهاد به دفتر تحقیقات ارسال شده است.
وی افزود: در همین راستا ضمن انجام فراخوان پیشنهاد اولویت‌های تحقیقاتی برای سال ۹۷، جهت برنامه ریزی تحقیقات، شرکت از میان اولویت‌های سالجاری نیز اقدام به قبول پیشنهاد تحقیقاتی می‌نماید.
حسن بکلو  تصریح کرد: برخی از پروژه‌های شرکت که در سال جاری به اتمام رسیده در سطح ملی مطرح شده است که دو نمونه تولید نمونه روغن‌های پلی استری ترانس و همچنین ساخت دستگاه تشخیص انشعاب غیرمجاز از این موارد می‌باشد.
وی از کلیه پژوهشگران مستعد استان جهت پیشنهاد پروژه تحقیقاتی، نظارت بر پروژه، داوری پروژه‌های تحقیقاتی و همچنین تالیف کتاب دعوت به همکاری نمود که در صورت تمایل با دفتر تحقیقات شرکت ارتباط برقرار نمایند.

انتهای پیام/ن.م

تصویب پنج پروژه تحقیقاتی در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.