معاون فنی معاونت بهداشتی همدان عنوان کرد:

استقرار اتوبوس‌های سیار و ثابت برای انجام تست اچ‌آی‌وی

معاون فنی معاونت بهداشتی همدان از استقرار اتوبوس‌های سیار و ثابت در شهرهای استان همدان برای مشاوره و انجام تست سریع اچ ای وی خبرداد.

استقرار اتوبوس‌های سیار و ثابت در همدان برای انجام تست اچ‌آی‌وی  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی عطایی  معاون فنی معاونت بهداشتی همدان  در جلسه هماهنگی هفته اطلاع‌ رسانی پیشگیری و مبارزه با ایدز در مرکز بهداشت استان همدان هدف از تشکیل این جلسه را اهمیت هفته مبارزه با اچ آی وی(ایدز) اعلام کرد.

عطایی با اشاره به حمایت از کودکان آلوده به ویروس اچ‌ای‌وی مثبت و پرداخت کمک‌های نقدی به این کودکان توسط خیرین از برنامه ریزی برای برگزاری همایش‌های دانشجویی، دانش‌آموزی و همچنین همایش‌هایی برای سربازان در پادگان‌ها خبرداد.

وی به استقرار اتوبوس‌های سیار و ثابت در شهرهای استان همدان برای مشاوره و انجام تست سریع اچ ای وی اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسات آموزشی در محل تجمع مردم نیز برنامه ریزی شده است.

معاون فنی معاونت بهداشتی همدان استقرار کانکس در ورودی دانشگاه‌ها برای انجام تست سریع و همچنین مشاوره، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای زندانیان و خانواده‌های آنها، برگزاری جلسات آموزشی برای طلاب، برگزاری کلاس‌های آموزشی احتیاطات استاندارد برای کارکنان حوزه بهداشت و درمان و توزیع پوستر آموزشی در ادرات و دانشگاه‌ها را از دیگر برنامه ها ذکر کرد.

عطایی عنوان کرد: هفته اطلاع‌رسانی ایدز از هشتم تا چهاردهم آذرماه در سراسر کشور برگزار می‌شود و شعار امسال «اطلاع رسانی، پیشگیری، تشخیص زود هنگام، درمان و حمایت از مبتلایان به ایدز» است.

انتهای پیام/د.ا

انجام تست سیار و ثابت اچ آی وی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار