وجود 92 مرکز درمان سوء مصرف مواد مخدر در استان اردبیل

در 92 مرکز درمان سوء مصرف مواد مخدر استان اردبیل 14 هزارو353 نفر معتاد شناسنامه‌دار در چرخه درمان می‌باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهنام بهشتی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان نیر که با حضور اعضا در محل فرمانداری تشکیل شده بود، اظهار داشت: در 92 مرکز درمان سوء مصرف مواد مخدر استان اردبیل 14 هزارو353 نفر معتاد شناسنامه‌دار در چرخه درمان می‌باشند. و2 هزار نفر معتاد ناشناس هم در مراکز ان ای درحال درمان می‌باشند.

وی از برگزاری همایش منطقه‌ای با حضور هفت استان خبر داد و گفت: بزودی همایش منطقه‌ای پیگشیری از مواد مخدر با حضور هفت استان در اردبیل برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر اردبیل به بازدید از گلخانه‌ها به صورت مستمر اشاره کرد و اظهار داشت: برای جلوگیری از کاشت شاهدانه در گلخانه‌ها بازدید مسؤولان ذیربط به صورت مستمر از گلخانه‌های موجود در استان صورت خواهد گرفت.

بهشتی از برگزاری همایش‌های مختلف پیاده‌روی با خانواده هم خبر داد و افزود: بمنظور پیشگیری از مواد مخدر همایش‌های مختلف پیاده‌روی با خانواده با مشارکت و همکاری نهادهای مختلف در سطح استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی همچنین از صدور بخشنامه برای حضور دانش‌آموزان و دانشجویان هنگام صبح در باشگاه‌های ورزشی به صورت رایگان برای انجام ورزش‌های مختلف در آینده نزدیک خبر داد.

 

انتهای پیام/ع

برگزاری همایش منطقه‌ای با حضور هفت استان در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.