مدیرکل کمیته امداد بوشهر:

۳۲۰۰ زن سرپرست خانوار از خدمات کمیته امداد بوشهر بهره‌مند شدند

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: سه هزار و ۲۰۰ زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر در هشت ماهه امسال از خدمات مشاوره گروهی بهره‌مند شدند.

۳۲۰۰ زن سرپرست خانوار از خدمات کمیته امداد بوشهر بهره‌مند شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد لطفی با اشاره به لزوم ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، گفت: این خدمات به منظور پیش گیری از بروز ناهنجاری‌های اجتماعی، مشکلات روحی و صیانت از سلامت روانی مددجویان تحت حمایت انجام می‌شود.

وی با بیان این که زندگی زنان سرپرست خانوار غالباً با مخاطراتی به دلیل سرپرستی فرزندان، مشکلات اقتصادی و نگرش غلط جامعه نسبت به زنان مطلقه و بیوه روبه رو است، گفت: ارائه خدمات تخصصی مددکاری و مشاوره به زنان سرپرست خانوار یکی از اولویت‌های توانمند سازی در کمیته امداد است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: در هشت ماهه سال جاری سه هزار و ۲۰۰ زن سرپرست خانوار در جلسات مشاوره و راهنمایی گروهی شرکت کردند و در خصوص موضوعاتی، چون امید به آینده، ارتقاء عزت نفس، انگیزه و نشاط اجتماعی با آن‌ها صحبت شده است.

انتهای پیا /پ

بهره مندی ۳۲۰۰ زن سرپرست خانوار از خدمات کمیته امداد بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.