معاون هماهنگ کننده انتظامی استان گفت: وحدت و برادری بسیار خوبی در بین برادران شیعه و اهل تسنن استان وجود دارد و می‌بایست با تاکید بر مشترکات باعث تحکیم وحدت هرچه بیشتر جامعه اسلامی شویم.

تاکید بر مشترکات باعث تحکیم وحدت جامعه اسلامی می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  غلامرضا جعفری معاون هماهنگ کننده انتظامی سیستان وبلوچستان در آیین صبحگاه ستاد انتظامی استان ضمن تبریک ایام هفته وحدت و فرارسیدن ایام ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع)، گفت: دشمنان اسلام و مسلمین همیشه به دنبال ایجاد تفرقه و نفاق بین مسلمانان بوده اند و اگر بزرگان دین نبودند کشمکش ها، جنگ‌ها و جدال‌ها زیادی به وجود می‌آمد.


وی افزود: بزرگان و عالمان دین همیشه سعی کردند با تدابیر حکیمانه خود قلب‌های مسلمانان را به هم نزدیک کنند و فرصت سوء استفاده دشمنان را از بین ببرند.


این مقام انتظامی تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) با تدبیر حکیمانه خود جهت جلوگیری از اختلاف بین برادران شیعه و سنی و تحکیم وحدت، تاریخ ولادت پیامبر اسلام (ص) در روایات اهل سنت و تشیع را با هم جمع و تحت عنوان ایام هفته وحدت نامگذاری کردند.


سرهنگ جعفری با اشاره به اینکه اختلاف نظر‌ها نباید اهداف اصلی دین اسلام را تحت تاثیر قرار دهد، بیان داشت: وحدت و برادری بسیار چشمگیر و خوبی در بین برادران شیعه و سنی استان وجود دارد و می‌بایست با تاکید بر مشترکات باعث تحکیم وحدت هرچه بیشتر جامعه اسلامی شویم.


معاون هماهنگ کننده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: شهروندان شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان با هم یک دل و برادرند و همیشه در تمام صحنه‌ها دوشادوش یکدیگر از ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

انتهای پیام/گ

تحکیم وحدت در جامعه اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار