نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان این که امر به معروف ونهی از منکر در اسلام سفارش شده است گفت : تشکیل شوراهای امر به معروف در مساجد ارزشمند است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در جلسه شورای امر به معروف و نهر از منکر مساجد و بقاع متبرکه استان گفت: امر به معروف ونهی از منکر در اسلام سفارش شده و چنانچه به اصول این فریضه در جامعه عمل شود فساد و معضلات از بین خواهد رفت.


وی تشکیل شوراهای امر به معروف در مساجد را ارزشمند دانست و افزود: روحانیون مساجد و بقیه اعضای این شورا با همکاری و تعامل میتوانند نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی محله و مناطق خود داشته باشند.


حجت الاسلام قدرتی مسئول امور رسیدگی به مساجد استان سمنان هم از فعالیت هزار مسجد ، حسینیه و فاطمیه در این استان خبر داد و افزود: هریک این اماکن مقدس به عنوان پایگاهی برای توسعه فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر محسوب میشوند.


این جلسه به منظور برنامه ریزی برای تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در مساجد برگزار شد .


سمندی معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هدف از تشکیل شوراهای امر به معروف و نهر از منکر مساجد و بقاع متبرکه را مشارکت دادن مردم در حل مشکلات و مسائل محله های عنوان کرد و افزود: در این شوراها که بین پنج تا هفت عضو خواهند داشت روحانی مساجد به عنوان رییس شورا فعالیت میکنند.


انتهای پیام / ه


جلسه شورای امر به معروف و نهر از منکر مساجد استان سمنان برگزار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.