با حضور معاون امور عمرانی استاندار بوشهر

بیدخون قهرمان مسابقات فوتسال فجر امید استان بوشهر شد

تیم روستای بیدخون شهرستان عسلویه قهرمان مسابقات فوتسال فجر امید استان بوشهر شد.

بیدخون قهرمان مسابقات فوتسال فجر امید استان بوشهر شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون امور عمرانی استاندار بوشهر صبح چهارشنبه در اختتامیه مسابقات فوتبال فجر امید در روستای دویره بوشهر اظهار داشت: برگزاری چنین مسابقاتی در توسعه شور و نشاط در بین جوانان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

سید محمد حسن باستی اضافه کرد: یکی از اقدامات مهم برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان، ایجاد زمین‌های چمن مصنوعی در سطح روستاها بود که طی سه سال ۲۵۰ زمین چمن مصنوعی در روستاهای استان ایجاد و راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: مسابقات فوتسال فجر امید در مناطق مختلف استان بوشهر با حضور ۵۱۰ تیم و همچنین حضور هفت هزار ورزشکار برگزار شد و تیم‌های برتر به مراحل بالاتر راه یافتند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: حمایت ورزش و ورزرشکاران به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

مسابقه فینال فوتبال فجر امید بین تیم بیدخون عسلویه و بندر ریگ در زمین چمن روستای دویره بوشهر برگزار شد و تیم بیدخون با غلبه بر حریف خود به مقام قهرمانی دست یافت.

انتهای پیام/پ

بیدخون عسلویه قهرمان مسابقات فوتسال فجر امید استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.