شوراهای اسلامی اتاق فکر تشکیل دهند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، خواستار تشکیل اتاق فکر در شوراهای اسلامی استان شد.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ جعفر مردانی در نشست با اعضای شوراهای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: تشکیل اتاق فکر در شورا‌های اسلامی شهر، روستا، بخش و استان برای کمک به احصای مشکلات و ارائه راهکار و ایده جهت رفع آن، با بهره گیری از ظرفیت نخبگان ضروری است.

وی با اشاره به مراحل تدوین سند آمایش سرزمین چهارمحال و بختیاری افزود: استاندار در پی واگذاری مطالعه استان به یک شرکت مشاور بومی است تا تمامی ظرفیت‌های مورد نظر نخبگان احصا و مزیت‌های نسبی منطقه برای توسعه به طور شفاف مشخص شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از شورا‌های اسلامی انتظار می‌رود در راستای حسن اجرای برنامه‌های این سند، مشکلات را به صورت جامع در نظر داشته باشند و از بخشی نگری پرهیز کنند.

مردانی همچنین توصیه کرد: نمایندگان شورا‌های اسلامی بمنظور توجیه برخی مدیران استانی و محلی به حیطه وظایف شورا‌های اسلامی از جمله نظارت بر حسن اجرای طرح‎ها، با آنان دیدار و گفتگو نمایند.

وی ادامه داد: مدیران در صورت کوتاهی در اجرای وظایف و همکاری با شورا‌های اسلامی، علاوه بر دریافت تذکر از طریق مسئولان ارشد استانی، در صورت نیاز در جلسه‌ای با حضور استاندار نیز باید پاسخگو باشند.

گفتنی است: در این نشست، نمایندگان و اعضای شورا‌های اسلامی مناطق مختلف استان هم به بیان دغدغه‌ها و مشکلات و مطالبات مربوط به حوزه مأموریتی خود پرداختند و خواستار پیگیری و رسیدگی لازم از سوی مسئولان شدند.

انتهای پیام/ف

ضرورت تشکیل اتاق فکر در شورا‌های اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار