مدیر بنیاد هابیلیان گفت: بیش از 10درصد شهدای ترور کشور متعلق به استان کردستان است و این امر نشان از مظلومیت مردم این خطه از میهن اسلامی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد مدیر بنیاد هابیلیان شامگاه چهارشنبه در شب خاطره شهید ملا محی‌الدین بیانی که به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون توسط بیش از ٣٠گروهک تروریستی بیش از ١٧هزار نفر از هموطنان را به شهادت رسیده‌اند.

 وی افزود: از این تعداد بیش از 12هزار نفر توسط گروهک منافقین به شهادت رسیده‌اند و جنایات این گروهک تمامی نقاط مختلف کشور را مورد هجمه قرارداده است.

هاشمی‌نژاد خاطرنشان کرد: از این تعداد شهید والامقام بیش از هزار و 870 شهید متعلق به کردستانی‌هاست و این مظلومیت مردمان این خطه از میهن اسلامی را نشان می‌دهد.

وی افزود: تمامی این گروهک‌های تروریستی در آمریکا و کشورهای اروپایی دفتر رسمی دارند و آن‌ها هم همین گروه‌ها را تروریست می‌دانند اما به آنان اجازه فعالیت می‌دهند.

هاشمی‌نژاد افزود: دشمن به دنبال خاموش کردن نام و یاد شهداست و بر ما واجب است که نام و یاد شهدا را گرامی بداریم.

وی عنوان کرد: بازماندگان شهدای تروریستی إسناد محکومیت جنایات گروه‌های تروریستی هستند لذا در همین راستا یادواره هزار و 827 شهید ترور کردستان در روز 27 آذر ماه 96 در سنندج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ د م

بر ما واجب است که نام و یاد شهدا را گرامی بداریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.