ضرورت وحدت و هم سویی میان علما، دانشمندان و طلاب

امام جمعه موقت شهرستان ساری گفت: وحدت علما، دانشمندان و طلاب از ضروریات دینی و ملی و مذهبی است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور امام جمعه موقت شهرستان ساری در سخنرانی خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز مازندران با اشاره به طرح جدایی دین از سیاست گفت: طرح استعماری هرچه توانست بر سر فرهنگ و عقیده مردم آورد هویت و فرهنگ دینی و استقلال کشور را خدشه‌دار کرده بود.

وی افزود: وحدت علما و دانشمندان و طلاب از ضروریات دینی و ملی و مذهبی است همه باید با وحدت همدلی و هم سویی این وظیفه مهم را انجام دهیم.

امام جمعه موقت شهرستان ساری با بیان اینکه بزرگ‌ترین مسئله سیاسی دنیای اسلام تصمیم ترامپ در مورد قدس است، گفت: اقدام خصمانه ترامپ علیه قدس و فلسطین تبعات زیادی داشت و به سرعت به عنوان یک مسئله سیاسی بین‌المللی در آمد.

حجت‌الاسلام یوسف‌پور با بیان اینکه این تصمیم برای سران عربی منطقه رسوایی و شرمندگی خاصی بوجود آورد که باید پاسخگو باشند افزود: این عمل نشان قدرت آمریکا نیست نشان سردرگمی و آشفتگی آن‌ها است.

وی گفت: تکلیف شرعی و الهی این است که همه از امت فلسطین حمایت کنیم و مردم ایران اسلامی در حد توان به دفاع از مردم قیام کنند و از سردار سلیمانی می‌خواهیم تا راهکارهای‌های دفاع داده و در این زمینه را اقدام کند.

امام جمعه موقت شهرستان ساری افزود: این تصمیم کمکی به رژیم اشغالگر قدس نکرد و بستر نابودی آن را فراهم کرد.

انتهای پیام/آ

فراهم شدن بستر نابودی رژیم صهیونیستی با تصمیم ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار