مهلت شرکت در نخستین رزمواره مدافعان حرم تمدید شد

مهلت ارسال آثار به نخستین رزمواره مدافعان حرم به علت استقبال و درخواست مخاطبان رادیو ایران تمدید شد.

مهلت شرکت در نخستین رزمواره مدافعان حرم تمدید شدبه گزارش  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری نخستین رزمواره مدافعان حرم  بهنام احمدپور دبیر نخستین رزمواره مدافعان حرم با اعلام این خبر گفت مهلت قبلی دریافت آثار تا پایان آذر ماه تعیین شده بود اما درخواست های زیاد مخاطبانی که قصد شرکت در این رزمواره را داشتند باعث شد، شورای سیاست گذاری رزمواره در یک جلسه فوق العاده به بررسی شرایط بپردازند.

دبیر اجرایی نخستین رزمواره مدافعان حرم در پایان این جلسه اعلام کرد: جهت رفاه حال مخاطبان و علاقمندان شرکت در نخستین رزمواره مدافعان حرم مهلت ارسال آثار تا نیمه اول دی ماه تمدید شد.

وی افزود: با توجه به اینکه رزمواره نوپاست و برخی شرکت کنندگان به تازگی با رزمواره آشنا شدند تصمیم بر این شد که مهلت دریافت آثار تمدید شود.

دبیر نخستین رزمواره مدافعان حرم ادامه داد: فرصت پیش آمده کمک می کند تا دوستانی که قصد شرکت در رزمواره را دارند از فضای بوجود آمده در ایام پیروزی جبهه مقاومت نیز برای تولید اثر استفاده کنند.

بخش های این مسابقه شامل بخش های دیداری(مستند, فیلمنامه, فیلم, تیزر و کلیپ, پویا نمایی, برنامه های ترکیبی), شنیداری(مستند رادیویی, نمایش رادیویی, برنامه ترکیبی, متن رادیویی, آنونس) موسیقی, سرود و نغمات آیینی(قطعه موسیقی با کلام, قطعه موسیقی بی کلام, نغمات, نماهنگ, مدیحه سرایی, سرود, ترانه سرایی)مطبوعات, خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری(عکس, مقاله, تیتر, مصاحبه, گزارش, چند رسانه‌ای)فضای مجازی(شبکه‌های اجتماعی, طرح و تصاویر گرافیکی, سایت و وبلاگ, پادکست, نرم‌افزار‌های کاربردی) و مردمی(دل‌نوشته, کلیپ, شعر, فیلم کوتاه مردمی, داستان کوتاه, طرح و ایده, عکس) است.داوری آثار توسط متخصصان هر حوزه و از میان افراد شناخته شده و در دو مرحله انتخاب آثار و داوری نهایی انجام می شود و جذابیت موضوع و بکر بودن سوژه, پرداخت متفاوت به موضوع, بهره گیری از قالب‌های خلاقانه و همچنین کیفیت فنی استاندارد از ملاک‌های داوری است.

علاقمندان برای حضور در نخستین رزمواره مدافعان حرم و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی: http://www.razmvare.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار