کیف‌های تسهیل گری در مدارس توزیع شد

کیف‌های تسهیل گری در ۳۰ مدرسه منتخب استان فارس توزیع شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نور افشان رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: به استناد تفاهم نامه همکاری مشترک وزارت آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی کشور در مورد همیاران پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، دانش آموزان شرکت کننده در این برنامه می‌توانند برای حل مسائل و مشکلات در سطح آموزشگاه به صورت گروه‌های ۲ تا ۵ نفره طرح ارائه دهند.

وی اضافه کرد: طرح‌های برتر مورد حمایت مالی قرار گرفته و در اختتامیه جشنواره نوجوان سالم مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

نور افشان بیان کرد: طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان با اهداف ارتقای توانمندی‌های دانش آموزان، افزایش شناخت در زمینه مسائل و آسیب‌های اجتماعی و اصلاح نگرش فعالیت‌های گروهی و ارتباط سالم اجرا می‌شود.

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش فارس گفت: این طرح با همکاری اداره کل بهزیستی استان فارس در ۳۰ آموزشگاه و ۶۰ کلاس آموزشی دوره متوسطه اول در پایه هشتم در نواحی شیراز، شهرستان مرودشت و کوار آموزش داده خواهد شد.

نور افشان ادامه داد: برای اجرای مطلوب این طرح، یک دوره آموزشی تسهیلگری ویژه دبیران مطالعات اجتماعی و درس تفکر و سبک زندگی این مدارس به مدت ۳ روز در محل تالار جلسات دانشگاه علمی و کاربردی بهزیستی با حضور مدرسان استانی برگزار شد.

انتهای پیام/ن

توزیع کیف‌های تسهیل گری در مدارس فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار