فشار آب روستای "تیمورآباد" پلدختر به مدت ۶ ساعت به دلیل وجود سنگ در داخل لوله‌های آبرسانی ضعیف شده بود که ساعت دو بعداز ظهر برطرف شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  مرتضی کائیدی گفت: روستای تیموآباد با بیش از ۲۰ خانوار و بالای ۱۰۰ تفر جمعیت از مجتمع سقای کربلای گل گل تامین می‌شود که از صبح به مدت ۶ ساعت فشار آب کم شده بود که کارشناسان آبفار پلدختر با حضور در این روستا مشکل کم شدن فشار آب را برطرف کردند

وی افزود: آب این روستا به هیچ وجه قطع نبوده وفقط از صبح به مدت شش ساعت فشار آب به دلیل وجود سنگ در داخل لوله‌های آبرسانی ضعیف شده بود که با پیگیری‌های و حضور کارشناسان آبفار پلدختر در ساعت دو بعداز ظهر برطرف گردید.

رئیس آب و فاضلاب روستایی شهرستان پلدختر گفت: آب ده روستای این شهرستان از جمله مورانی، بابازید ملاوی، کیان آباد، تیمورآباد، پران پرویز، خرسدر یک، خرسدردو و وره زرد از مجتمع سقای کربلای گل گل تامین می‌شود که هیچ مشکلی در این مجتمع وجود ندارد.

وی افزود: آب چهار تا از مشترکین روستای تیمور آباد به دلیل این که هم سطح مخزن آب روستا است بیشتر از دیگر اهالی روستا ضعیف بود که این مشکل برطرف شد.

کائیدی در ادامه گفت: نزدیک ۶۰ لیتر در ثانیه تولیدی آب است مجتمع سقای کربلای گل گل است که مشکلی در این مجتمع وجود ندارد و خدمات رسانی به مردم انجام می‌شود.

انتهای پیام/د

مشکل آب "تیمورآباد" پلدختر بعد از ۶ ساعت برطرف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.