مسئول بسیج سپاه محمد رسول الله (ص)؛

ضرورت ورود بسیج به عرصه علم و پژوهش/ ارسال ۱۶۳ اثر به جشنواره شهید طهرانی مقدم

توکلی گفت: بسیج باید در عرصه علم و پژوهش ورود کند چرا که این حوزه مظهر اقتدار است.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ توکلی مسئول بسیج علمی سپاه محمد رسول الله عصر امروز در مراسم پنجمین جشنواره و جایزه علمی شهید طهرانی مقدم که در بنیاد نخبگان استان تهران برگزارشد، اظهار کرد: پنجمین دوره جشنواره شهید طهرانی مقدم برگزار شد. این جشنواره از سال ۹۲ با هدف شناسایی ظرفیت‌های علمی در بسیجیان آغاز شده است، ۱۶۳ اثر به این جشنواره ارسال شدکه داوری اثرها به صورت الکترونیکی انجام شده است.

وی بیان کرد: در این جشنواره هفت محور مد نظر قرار گرفته و به جز حوزه اختراعات در هر قسمت یک نفر به عنوان برگزیده انتخاب شده است.

توکلی ادامه داد: آثاری مورد توجه قرار گرفته که با شعار سال مرتبط بوده و حلقه مفقوده صنعت و دانشگاه را کامل کرده بودند.

وی عنوان کرد: بسیج به عنوان عقبه مردمی همه نهادهای نظام در همه عملیات قادر به ایفای نقش است، بسیج در زمینه‌های امنیت و بار سنگینی را بر دوش کشیده است و بسیج  باید در عرصه علم و پژوهش ورود کند چرا که این حوزه مظهر اقتدار است و کار علمی یک مجاهدت خاموش و جان فرساست.

توکلی تاکید کرد: بسیج باید در عرصه علمی ایفای نقش کند و از بزرگان الگو برداری کند و در همین راستا کار جهادی و تلاش و شب نخوابیدن‌ها را مورد توجه قرار دهد.

توکلی اظهار کرد: برای الگو برداری هر سال به بررسی ابعاد شخصیتی می‌پردازیم و امسال به تحلیل شخصیت شهید حسن باقری می‌پردازیم.

وی افزود: ما الگوهای فراوانی داریم و باید فرهنگ بسیجی را به علم تزریق کنیم، برای این کار باید شبانه روز مشغول تحقیق باشیم و به نظام مقدس کمک کنیم.

انتهای پیام/

برگزاری پنجمین جشنواره و جایزه علمی شهید طهرانی مقدم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار