به مناسبت هفته وحدت حوزه و دانشگاه؛

پژوهشگران برتر شهرستان تنگستان تجلیل شدند

به مناسبت هفته وحدت حوزه و دانشگاه، حوزه علمیه خواهران ریحانه النبی(س) با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی اهرم همایشی به این مناسبت و تجلیل از پژوهشگران برتر این شهرستان برگزار کرد.

پژوهشگران برتر شهرستان تنگستان تجلیل شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حجت‌الاسلام عیسی راستگو امام‌جمعه اهرم در این آئین اظهار کرد: وحدت حوزه و دانشگاه، وحدت آرمان‌های اسلامی است وحدت سیاسی و ایدئولوژیک هست، اینکه ما از این نظر با یک نگرش واحدی حرکت کنیم.

وی بیان داشت: شهید دکتر مفتح روحانی عالی مقامی که ۲۷ آذرماه در حیاط دانشگاه توسط منافقین کوردل به شهادت رسید و به خاطر تلاش‌های خستگی‌ناپذیر که این مرد بزرگ در جهت وحدت حوزه و دانشگاه و آن روز شهادت این شهید عزیز را روز وحدت حوزه و دانشگاه نام گذاشتند.

امام‌جمعه اهرم تصریح کرد: وحدت حوزه و دانشگاه به این معنی نیست که طلبه‌ها درس دانشگاه بخوانند و یا دانشجویان درس حوزه بخوانند، اگرچه اشکالی ندارد و خیلی از طلاب ما هم تحصیل‌کرده دانشگاه هستند و هم تحصیل‌کرده حوزه هستند، مهم این است که حوزه و دانشگاه در یک جهت حرکت کنند.

حجت‌الاسلام‌ رضا جمالی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر اظهار کرد: آزاداندیشی تفکرات دانشجو و طلبه مبنای هردوی آن‌ها ولایت مداری بیانات مقام معظم رهبری است و یک قاعده اصلی برای همه ما است.

وی با اشاره به مبانی علمی و دینی در شهرستان تنگستان تصریح کرد: یکی از پیشرفت‌های ارزشمند تنگستان مسئله عالم پروری و دلاور خیزی این ملت است شما می‌دانید هر مجموعه‌ای ارزش و بزرگی آن به منابع انسانی است و این قبل از منابع مالی و امکانات آن است.

انتهای پیام/پ

تجلیل از پژوهشگران برتر شهرستان تنگستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.