فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء :

پدافند هوایی در ۳۷۰۰ نقطه از ایران اسلامی حضور دارد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء گفت : چشمان تیزبین نیروهای پدافند هوایی در سه هزار و ۷۰۰ نقطه ایران امنیت برقرار کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء در دامغان با بیان این مطلب گفت : قرارگاه پدافند حضوری جدی در دفاع از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی دارد و ما تشنه دریدن سینه دشمن متجاوز هستیم تا بدانند اقتدار ایران اسلامی تا چه اندازه است.


وی با بیان اینکه ملت ایران بر شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خود پایبند بوده و بر این شعار محکم و استوار هستند به پیروزی جبهه مقاومت نیز اشاره کرد و افزود: وعده صادق آن بود که سردار سلیمانی به آن عمل کرد و غیرتمندی دینی صفت سردار سلیمانی‌ها است.


امیر اسماعیلی گفت : در نگاه شهید حججی و امثال او غیرت دینی هست و این شهدا بهترین الگوها برای جوانان ایران اسلامی هستند.


آسمان ایران امن‌ترین آسمان است


امیر فرزاد اسماعیلی با بیان اینکه قرارگاه پدافند هوایی خط مقدم دفاع از ارزش‌ها و اولویت اصلی نیروهای مسلح است، افزود: به اعتراف سازمان‌های جهانی، آسمان ایران امن‌ترین آسمان است و هرکه جنگی علیه ایران شروع کند تمام‌کننده جنگ او نخواهد بود، بلکه تمام‌کننده جنگ جمهوری اسلامی ایران است.


 فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء تاکید کرد: ارتش و سپاه از کیان مملکت و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند و اگر دشمنان ، به سپاه بد نگاه کنند ارتش سینه آنان را نشانه می‌گیرد و اگر به ارتش بد نگاه کند سپاه سینه دشمن را نشانه خواهد گرفت.


وی با بیان اینکه جوانان ما در حفظ حرم اهل‌بیت (ع) گام برمی‌دارند تاکید کرد : جمهوری اسلامی ایران هرگز خام خنده دشمنان نمی‌شود و فقط به خنده رهبری و شهدا خوشحال است.


انتهای پیام / ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار