آیت الله سپاسی؛

اتحاد دنیای اسلام توطئه‌های دشمنان را نقشه بر آب می‌کند

آیت الله سپاسی امام جمعه موقت اراک در نمازجمعه این شهر گفت: اتحاد دنیای اسلام توطئه‌های دشمنان را نقشه بر آب می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  آیت الله سپاسی امام جمعه موقت اراک در جمع نمازگزاران این شهر گفت::اتحاد دنیای اسلام توطئه‌های دشمنان را نقشه بر آب می‌کند.

آیت الله سپاسی افزود: جای بسی تاسف است که قطعنامه‌ای که با ۱۲۸ رای موافق و ۹ رای مخالف علیه اسرائیل در شورای امنیت سازمان ملل به تصویب رسیده به دست آمریکا وتو می‌شود.

وی اضافه کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و محور مقاومت بودن ایران در منطقه سبب شده تا کشور‌های اسلامی در مقابل زیاده خواهی‌های آمریکا و قدرت‌های استکباری بایستند و امروز در سازمان ملل علیه آمریکا و اسرائیل همین کشور‌های اسلامی قطعنامه‌ای را به تصویب می‌رسانند که نشان دهندهی بیداری اسلامی است.

امام جمعه موقت اراک ادامه داد: آمریکا خود حامی تروریسم است و داعش، القاعده و جبه النصره و جنایت‌های آنان در عراق و سوریه و یمن خود گواه سناریو‌های از پیش تعیین شده‌ی تروریستی آمریکا ست.

وی بیان کرد: هزار روز از تجاوز رژیم آل سعود به یمن گذشته و موشکی به برد هزار کیلومتر از سوی انصار الله یمن به سوی جنایتکاران پرتاب می‌شود و نیکی هیلی می‌گویند این موشک را ایران دراختیار یمن‌ها قرار داده است.

خطیب جمعه اراک به دولتمردان و نمایندگان تاکید کرد که با پایین آوردن هزینه‌های جاری دولتی و برنامه ریزی، مصالح مردم را در نظر و مشکلات بیکاری، تورم و ازدواج جوانان را برطرف کنند و اجازه ندهند کمر مردم زیر بار گرانی خم شود.

انتهای پیام / ج


سخنان آیت الله سپاسی امام جمعه موقت اراک در نمازجمعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.