امام جمعه رومشکان:

برخی از نمک خورده‌های انقلاب باعث ناامیدی این مردم شده‌اند

امام جمعه رومشکان گفت:برخی از نمک خورده‌های این انقلاب با لفاظی‌های نادرست باعث ناامیدی این مردم شده‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛حجت‎الاسلام مهدی فاطمی‌نیا در خطبه‎های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های جامعه اسلامی زندگی بر مبنای اخلاق است و سبک زندگی اخلاقی خواسته خداوند متعال و همه پیامبران و امامان معصوم (ع) بوده و آن‌ها به طرق مختلف این مهم را به همه گوشزد کرده‌اند.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در موقعیت تثبیت شده‌ای به سر می‌برند و این جز با ایثارگری و جان فشانی شهدای عزیز و حمایت همه جانبه مردم بزرگوار ایران به دست نیامده است.

امام جمعه رومشکان عنوان داشت:در مقابل ما کفر و استکبار قرار گرفته است که بعد از شکست در طرح و برنامه‌های خود دیوانه‌وار به دنبال نقاط نفوذ دیگری می‌گردد، ولی به یاری خداوند ایران نه تنها از خود بلکه از مظلومین عالم نیز دفاع خواهد کرد.

فاطمی‌نیا ضمن بیان اینکه مسئولین بایستی تمام تلاششان را برای رفاه مردم به کار گیرند، اظهار داشت:برخی از نمک خورده‌های این انقلاب با لفاظی‌های نادرست باعث ناامیدی این مردم شده‌اند، ولی بدانند که مردم سالاری چیزی جز احترام به مردم و تلاش در جهت آرامش و رفاه مردم نیست.

وی  عنوان کرد: از همین تریبون به همه آن‌ها هشدار می‌دهیم که دست از این قدر نشناسی بردارند و به خواسته مقام معظم رهبری که همان خدمت به مردم و رفع مشکلات معیشتی آن‌ها می‌باشد بپردازند.

انتهای پیام/م

نمک خورده‌های انقلاب باعث ناامیدی این مردم هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.