درخواست اورژانس از شهرداری برای اختصاص پارک ولایت به امداد هوایی

کولیوند گفت: درخواست اورژانس از شهرداری این است، مرکزی را که در بوستان ولایت دارند برای امدادهوایی در اختیار ما قرار دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور در همایش ایمنی زلزله که در وزارت بهداشت برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: امروز یکی از نیازهای به جد ما داشتن بالگردها و اورژانس‌های هوایی با قابلیت دید در شب است چرا که از این طریق می توانیم بسیاری از بیماران در وقوع حادثه در شب را با این بالگردها جابجا کنیم امیدواریم مجلس هم بتواند در این زمینه به ما کمک کند تا بودجه ای برای تامین این بالگردها تامین شود.

وی ادامه داد: ما باید بتوانیم از شبکه ریلی زیرزمینی مانند مترو هم در مواقع زلزله استفاده کنیم، در حال حاضر با مترو و سازمان پدافند غیرعامل هماهنگی‌هایی در این خصوص انجام شده است تا بتوانیم در مواقع بروز حادثه مصدومان را از این مسیر به مراکز درمانی منتقل کنیم.

سرپرست اورژانس کشور گفت: یکی دیگر از نیازهای ما، افزایش تعداد اتوبوس‌آمبولانس‌های اورژانسی است چرا که اتوبوس آمبولانس می‌تواند تعداد زیادی از مصدومان را انتقال دهد.

کولیوند تصریح کرد: درخواست اورژانس از شهرداری این است ، مرکزی را که در بوستان ولایت دارند در اختیار اورژانس قرار دهند تا بتوانیم از این مرکز برای امداد های هوایی استفاده کنیم.

وی بیان کرد: با این روش اگر در پایتخت حادثه‌ای رخ داد می توانیم مصدومان را به این محل انتقال دهیم و بعد از انجام اقدامات اولیه آنها را به بیمارستان ها منتقل کنیم البته این امکانات باید در تمام نقاط تهران ایجاد شود و درخواست داریم شهرداری در این زمینه به ما کمک کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار