افزایش تصادفات در استان اصفهان با شروع اولین بارندگی زمستان

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: امروز و با شروع اولین بارندگی زمستان شاهد افزایش تصادفات در استان بودیم که با وجود برجای گذاشتن خسارات اما تلفاتی گزارش داده نشده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ حسین پورقیصری امروز درخصوص لغزندگی جاده‌ها اظهار داشت: مردم سعی کنند مسافرت‌های غیرضروری خود را هنگام بارش به خصوص در مناطق برفی و کوهستانی کم کنند و اگر سفر ضرورت دارد حتماً زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی با تأکید بر لزوم رعایت نکات ایمنی در جاده‌ها افزود: قبل از تردد به مناطق برفی و کوهستانی لازم است که خودرو از نظر فنی معاینه شود و از نظر بخاری، لاستیک‌ها و برف پاک کن خودرو نیز اطمینان کامل حاصل کنند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: در مناطق برفی و برف‌گیر وسایل گرمایشی مانند پتو و مقداری غذای خشک و کنسرو شده  و سوخت به میزان کافی به همراه داشته باشند تا در صورت بسته شدن جاده دچار مشکل نشوند.

وی رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی در جلوگیری از افزایش تصادفات بسیار مهم دانست و تأکید کرد: در هنگام اولین بارندگی‌ها با توجه به اینکه قطرات باران با ذرات معلق در هوا و بر روی سطح آسفالت با روغن ریخته شده از خودروها یا گازوئیل مخلوط شده و باعث لغزندگی سطح جاده‌ها می‌شود؛ بنابراین تعداد تصادفات در سطح جاده‌های استان افزایش می‌یابد.

پورقیصری تصریح کرد: امروز و با شروع اولین بارندگی شاهد افزایش تصادفات در استان بودیم که با وجود برجای گذاشتن خسارات اما تلفات جانی گزارش داده نشده است.

 

انتهای پیام/م

 

تصادفات امروز اصفهان تلفات جانی نداشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.