نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی؛

بصیرت،سرنوشت فرد را رقم می زند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تفکر، بصیرت و تحمل اسلامی سرنوشت فرد را رقم می‌زند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حجت الاسلام و المسلمین عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با کارکنان بسیج ادارات استان با بیان اینکه دیانت را در میدان عمل باید تعیین کرد،گفت: تفکر، بصیرت و تحمل اسلامی سرنوشت فرد را رقم می‌زند.


وی با بیان اینکه خداوند در زندگی به همه افراد بصیرت داده است،افزود: بصیرت در زندگی بسیار مهم است و همه ارزش‌های ما در گرو داشتن بصیرت است.


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دین نگه داشتن کاری سخت و مشکل است، گفت: دین نگه داشتن از آتش در دست داشتن سخت تر است.


حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه دیانت در اسم و شناسنامه مشخص نمی‌شود، افزود: دیانت تنها اقامه نماز نبوده بلکه در زندگی داشتن اخلاق، گذشت، ایثار، بصیرت و دیانت است.


وی گفت:امروز ما در موقعیت حساس هستیم زیرا در این دوره ممکن است افراد در هر موقعیتی که هستند چه در لباس و چه در قیافه سو استفاده کنند.


حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه بصیرت به تمام معنا این است که محیط را درک کنیم،افزود: امروز در جهان همه مکتب‌های مادی به پوچی رسیده و تشنه حقیقت هستند.
انتهای پیام/ب


مردم جهان،تشنه حقیقت اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار