معاون امور عمرانی استاندار بوشهر

۵۰۰۰ مهندس در استان بوشهر فعالیت می‌کنند

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر توجه مهندسان به تکنولوژی و صنعت نوین ساختمانی گفت: استان بوشهر در صنعت ساختمانی از جایگاه مهمی برخوردار است به‌گونه‌ای که ۵ هزار مهندس در رشته‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

۵۰۰۰ مهندس در استان بوشهر فعالیت می‌کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدمحمدحسن باستی صبح امروز در بازدید از نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و تجهیزات وابسته در نمایشگاه بین‌المللی بوشهر با اشاره به افتتاح دهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در استان بوشهر اظهار داشت: این نمایشگاه نقش مهم و تاثیرگذاری در آشنایی دست اندرکاران صنعت ساخت و ساز با آخرین تکنولوژی این صنعت داشته باشد.

وی، با تاکید بر آشنایی مهندسان  با تکنولوژی نوین صنعت ساختمانی بیان کرد: صنعت ساختمان یک صنعت پیشرو در بین دیگر صنایع تلقی می‌شود که در سال‌های اخیر  در تولید مصالح و متریال صنعت ساختمان گام‌های مهمی در کشور برداشته شده است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر، صنعت ساختمان را یکی از صنایع پررونق و پررقابت دانست و تصریح کرد:صنعت ساختمان دارای ظرفیت بالایی در عرصه سرمایه‌گذاری با توجیه اقتصادی بالا و ایجاد اشتغال است که استفاده از تکنولوژی نوین می‌تواند در این عرصه نقش آفرینی کند.

باستی با اشاره به اینکه استان بوشهر از توانمندی بالایی در ساخت و ساز برخوردار است خاطر نشان کرد: سالانه صدها متر مربع ساخت و ساز در فضای استان بوشهر ایجاد می‌شود که استفاده از فناوری‌های نوین، جدید و قابل رقابت با صنایعی که در گذشته وجود داشته می‌تواند نقش آفرینی کند.

وی، با تاکید بر بازدید مهندسان و دست اندرکاران صنعت ساختمان از دهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در بوشهر گفت: در استان بوشهر بیش از 5 هزار مهندس در رشته‌های مختلف فعالیت می‌کنند که بازدید از نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان می‌تواند آنان را با مصالح جدید ساختمانی و تکنولوژی روز ساخت و ساز در استفاده بهینه از انرژی و ایمنی و امنیت ساختمان آشنا کند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان بوشهر  نیز با بیان اینکه ساختمان سازی در سراسر دنیا یک صنعت پیشرو و موتور محرک اقتصادی است خاطر نشان کرد: به نمایش گذاشتن آخرین دستاوردها در نمایشگاه به رشد سریع این صنعت کمک شایانی می‌کند.

مهرداد ابراهیمی با بیان اینکه در دهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و تجهیزات وابسته در بوشهر توانمندی صنعت ساختمان در  بیش از 70 غرفه عرضه شده است تصریح کرد: دهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و تجهیزات وابسته در فضایی به مساحت 4 هزار متر مربع  از سراسر کشورراه‌اندازی شده که آخرین دستاوردهای ساختمانی، مصالح و تجهیزات ساختمانی عرضه  شده است.

وی افزود: این نمایشگاه با  هدف ارائه آخرین دستاوردهای صنعت ساختمان، ارتقاء سطح کمی و کیفی تولیدات داخلی و حمایت از تولیدکنندگان بصورت تخصصی فقط به عرضه تجهیزات مرتبط با ساختمان اختصاص یافته، و تولید کنندگان و صاحبان این صنعت در حوزه ساختمان، محصولات خود را به نمایش  گذاشته‌اند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان بوشهر از برگزاری دو کارگاه آموزشی در نمایشگاه یاد شده خبرداد و گفت: در دهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و تجهیزات وابسته در بوشهر دو کارگاه تخصصی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با عناوین اهمیت و کاربرد سقف کوبیاکس در ساختمان و ارتینگ برگزار می‌شود که به دانشجویان و دیگر مخاطبان این صنعت امکان مشاهده عملی کاربرد دانش در صنعت فراهم  کرده است.

ابراهیمی بیان کرد: دهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و تجهیزات وابسته در بوشهربه مدت چهار روز تا 8 دی از ساعت 17 تا 22 پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان  است.

انتهای پیام/پ

فعالیت 5000 هزار مهندس در استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.