برنامه جامع تولید و ذخیره گندم؛

ارائه برنامه جامع تولید و ذخیره گندم جهادکشاورزی

معاون استاندار لرستان گفت: جهادکشاورزی برای احداث سیلو برنامه جامع تولید و ذخیره گندم را ظرف یک ماه ارائه کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ گودرز امیری  معاون استاندار لرستان با اشاره به اینکه واگذاری آرد یارانه‌ای به نانوایی‌های سنگک لازم است، اظهار داشت: این واگذاری باید با نظر کارشناسی سازمان صنعت و معدن و اداره غله استان در شهرستان‌های مختلف صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه نظارت بر کیفیت آرد و نان ضروری است، گفت: استفاده از مواد غیرمجاز برای فرآوری نان قابل بخشش نیست و با واحد‌های متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری استاندارد سازی را برای همه واحدها، کارگاه‌ها و کارخانجات لازم دانست و بیان داشت: دستگاه‌های تولید نان باید دارای استاندارد باشند و اداره استاندارد استاندارد‌های لازم را به دستگاه‌های ذی‌ربط اعلام نماید.

وی در ادامه افزود: صنعت و معدن بر چگونگی حمل و نقل و توزیع آرد نظارت کند و آرد مورد نیاز تولید کنندگان نان سنگک تامین شود.

امیری تصریح کرد: به منظور اطلاع و آگاهی اعضا کارگروه از چگونگی کیفیت آرد و نان و محل ذخیره گندم بازدید میدانی صورت گیرد.

وی با اشاره به میزان ظرفیت ذخیره گندم در استان خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی برای احداث سیلو برنامه جامع و منظم ذخیره گندم استان را مبنی بر میزان تولید و ذخیره گندم ظرف مدت یک ماه به کارگروه پیشنهاد نماید.

انتهای پیام/م

جهادکشاورزی برنامه جامع تولید و ذخیره گندم را ارائه کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار