رئیس پلیس استان بوشهر

پرنده شکاری قاچاق به ارزش ۴.۶ میلیارد ریال در تنگستان کشف شد

رئیس پلیس استان بوشهر با تاکید بر مقابله با چاقاق در همه عرصه‌ها گفت: ۲۳ قطعه پرنده شکاری کمیاب در یکی از روستاهای تنگستان به ارزش ۴.۶ میلیارد ریال کشف شد.

پرنده شکاری قاچاق به ارزش ۴.۶ میلیارد ریال در تنگستان کشف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،سردار خلیل واعظی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تنگستان با تاکید بر اشراف اطلاعاتی پلیس استان بوشهر بر همه اوضاع اظهار داشت: امنیت در استان بوشهر با مشارکت همگانی مردم پایدار است که در این راستا پلیس بر همه اوضاع اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی دارد.

وی از کشف پرنده‌های شکاری کم‌یاب در تنگستان خبرداد و افزود: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر نگه‌داری پرندگان شکاری به وسیله یک نفر قاچاقچی در یکی از روستاهای شهرستان تنگستان، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان اقدامات فنی خود را در این خصوص آغاز کردند و مکان‌های مضنون را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.  

رئیس پلیس استان بوشهر از کشف شناسایی محل اخفای پرندگان کم‌یاب شکاری خبرداد و  تصریح کرد: تیم عملیاتی پلیس آگاهی موفق شدند با هماهنگی مقام قضایی محلی را که پرندگان شکاری در آنجا نگه‌داری می‌شدند شناسایی و بازرسی کنند. 

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه 23 پرنده شکاری کم‌یاب کشف شد  بیان کرد: در بازرسی ماموران انتظامی تنگستان، از این محل شناسایی شده،  تعداد 23 بهله پرنده شکاری از نوع هوبره کشف شد.  

سردار واعظی با بیان اینکه ارزش ریالی پرندگان کشف شده بنا به نظر کارشناسان محیط زیست  4 میلیارد و 600 میلیون ریال است گفت:  فرد قاچاقچی قصد داشت این پرندگان را از سواحل استان بوشهر به یکی از کشورهای حوزه "خلیج فارس" منتقل کند.

انتهای پیام/پ

کشف پرنده شکاری قاچاق به ارزش ۴.۶ میلیارد ریال در تنگستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.