سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری بوشهر

نظام‌نامه مدیریت سلامت استان بوشهر تدوین شد

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری بوشهر با اشاره به تدوین نظام‌نامه مدیریت سلامت استان بوشهر گفت: این طرح باید بر اساس اولویت‌ها در همه شهرستان‌ها تدوین و اجرایی شود.

نظام‌نامه مدیریت سلامت استان بوشهر تدوین شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حیدر ساجدی ظهر امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان بوشهر با بیان اینکه در دنیای کنونی انسان‌ها با چالش‌های جدید در حوزه سلامت مواجه هستند، اظهار داشت: در راستای مقابله با چالش‌های عرصه سلامت باید با عزم جدی طرح‌های پیشگیرانه به ویژه آموزش از دوران کودکی مورد توجه قرار بگیرد.

وی، با بیان اینکه توسعه طرح‌های حوزه سلامت به نسل آینده کمک بزرگی می‌کند گفت: یکی از چالش‌های آینده جامعه بشریت، جنگ آب  است که به سلامت انسان لطمه وارد می‌کند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری، سبک زندگی را از دیگر چالش‌های عرصه سلامت انسان دانست و تاکید کرد: کم تحرکی و مدرنیته شدن زندگی سبب بروز وقوع انواع بیماری‌ها است که برای مقابله با این چالش‌ها باید برنامه‌ریزی شود.

ساجدی با تاکید بر تدوین برنامه متناسب با مقابله با چالش‌ها گفت: اگر در برابر چالش‌ها برنامه نداشته باشیم جامعه دچار بحران و مشکلات می‌شود که در این زمینه  باید برنامه تدوین و عملیاتی شود.

وی با تاکید بر این نکته که باید به سلامت جامعه توجه جدی شود افزود: باید با فراهم کردن جامعه‌ای سالم عاری از بیماری، نسلی سالم و با نشاط تحویل جامعه دهیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری از تدوین نظام‌نامه مدیریت سلامت استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: در راستای بررسی چالش‌های اولویت‌دار در حوزه سلامت،  نظام‌نامه مدیریت سلامت استان بوشهر تدوین شده که باید عملیاتی شود.

ساجدی بیان کرد: طرح نظام‌نامه مدیریت سلامت استان بوشهر باید بر اساس اولویت‌ها در همه شهرستان‌های این استان تدوین و اجرایی شود.

انتهای پیام/پ

تدوین نظام‌نامه مدیریت سلامت استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.