شهردار آبپخش:

اجرای پروژه‌های عمرانی و زیباسازی شهری در آبپخش شتاب می‌گیرد

شهردار آبپخش گفت: اقدامات خوبی در گذشته صورت گرفته و تلاش می‌کنیم کارهای مثبت را ادامه و با پوشش نقاط ضعف، به کارهای عمران شهری و زیباسازی شتاب بیشتری دهیم.

اجرای پروژه‌های عمرانی و زیباسازی شهری در آبپخش شتاب می‌گیردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اعظم صمصامی عصر چهارشنبه در نشست با بخشدار آب‌پخش اظهار داشت: برنامه‌های خوبی برای آبادانی شهر آبپخش طراحی شده که انشاءالله تلاش می‌کنیم با همراهی شهروندان فهیم آبپخش به مرحله اجرا درآوریم.

وی افزود: در حوزه زیباسازی شهر، طرح‌های خوبی آماده شده و تلاش می‌کنیم از محل اعتبارات داخلی و استانی و غیره آنها را عملیاتی کنیم.

شهردار آبپخش بیان داشت: اقدامات خوبی در گذشته صورت گرفته و تلاش می‌کنیم کارهای مثبت را ادامه و با پوشش نقاط ضعف، به کارهای عمران شهری و زیباسازی شتاب بیشتری دهیم.

صمصامی تعامل با دستگاه‌های اجرایی شهر و بخش را از اولویت‌های کاری خود برشمرد و ابراز داشت: تعامل سازنده با دستگاه‌های اجرایی بخش و شهر از مهم‌ترین اولویت‌های کاری شهرداری است.

وی خواستار حمایت بیشتر مسئولان از شهرداری آبپخش شد و تصریح کرد: شهر آبپخش دومین شهر شهرستان دشتستان است و انتظارات مردم نیز از شهرداری بالا است که البته حق هم دارند و باید مسئولان در تخصیص بودجه به شهر آبپخش اهتمام بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/پ

شتاب گیری اجرای پروژه‌های عمرانی و زیباسازی شهری در آبپخش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.