افزایش 12 درصدی ترددها در سطح استان

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان از اعزام یک تیم از کمیسیون ایمنی برای بازدید میدانی به استان کرمان خبر داد و گفت: استان کرمان براساس سالنامه سال گذشته در طول راه‌ها و راه‌های شریانی رتبه سوم را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدمهدی بلوردی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان درصد تغییرات تصادفات در مسیرهای برون شهری و روستایی در 7ماهه نخست سال 96و مقایسه آن با سال گذشته را 33.9 درصد اعلام کرد وگفت: میزان تلفات در مسیرهای برون شهری و روستائی استان کرمان در 7 ماهه اول سال جاری 557 نفر و در مدت مشابه سال 95 تعداد تلفات در این مسیرها 416 نفر بوده است.


وی از افزایش 12 درصدی ترددها در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به سهم 55 % خودروهای درگیر در تصادفات استان مربوط به کارخانه های سایپا و ایران خودرو، لازم است تمهیدات لازم جهت افزایش ایمنی و تکمیل تجهیزات ایمنی خودروهای مذکور برای کلیه سرنشینان، در نظر گرفته شود.


مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان با بیان اینکه محور کرمان - بم بیشترین تصادفات در هشت ماهه اول سال را داشته است، اظهار کرد: محورهای بافت – کرمان و کرمان – رفسنجان رتبه‌های بعدی در بیشترین تصادفات را به خود اختصاص داده‌اند و این در حالیست که عمده محورهایی که بیشترین تصادفات در آنها رخ داده است، بزرگراه بوده‌اند.


بلوردی از کاهش تصادفات در محورهایی که دوربین کنترل سرعت وجود دارد خبر داد و گفت: راه‌اندازی اورژانس هوایی در شهرستان های جیرفت و سیرجان ضرورت دارد.

انتهای پیام/ی

راه‌اندازی اورژانس هوایی در شهرستان های جیرفت و سیرجان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.